Inlägg från: Angel20 |Visa alla inlägg
  • Angel20

Vi fortsätter, Bf aug 10

jag e på!! =0)

• Angel20
    Pregga skrev 2010-02-20 16:13:23 följande:
    T0vahaha crawings på pommes? den va ngt nytt =)Guu va kul att så många reggat sig på listan, jag ska bara ge ett par till möjlighet att skriva in sig på den sen blir det in i trådbeskrivningen med den =)
    bf-datum eller??
  • Angel20
    Ns mamma skrev 2010-02-20 17:31:16 följande:
    Angel20: Vet inte om du såg det i den gamla tråden, men jag är också kungsbackabo :)Helt sjukt vad det snöar här, skulle ju kunna gå ut och simma i snön i trädgården..hahahaNu ska jag lägga mig och sova någon timma innan det är dags för jobb.
    ´nej d har jag missat... va kul!! får man fråga vart i kungsbacka?... vi bor på ivarsgård =0) ja shit, d e heeelt galet... vi ska försöka ta oss ner till byn å käka på tio pepe, ska bli intressant å se hur d ska gå till.. sambon har iaf skottat fram bilen...
  • Angel20
    Ns mamma skrev 2010-02-20 17:56:49 följande:
    Vi bor i Kolla.. Ivars gård är ju också ett fint ställe, vi höll på att byta till en lägenhet där men så fick vi till slut här..Åh, alltid gött att äta ute. Vi promenerade till stan förut med sonen i pulka, men det var rätt jobbigt med snön som blåste rätt i ansiktet.Ha en trevlig kväll, nu måste jag verkligen lägga mig och sova så jag orkar hålla mig vaken i natt!
    kolla å juh ännu finare, men man får betala för d oxå =0)
    ja fy, min sambo prata om att gå ner me, men jag vägrar, inte så gått i sitta å äta i blöta kläder å skor... så d får bli bilen.. ser ut som d snöar lite mindre nu iaf...

ja gå du å lägg dig nu, hålla sig vaken en hel natt e inte alltid enkelt!
    ha d gott!
    kram
  • Angel20
    carohl skrev 2010-02-21 10:14:13 följande:
    Jag blödde imorse klarblod imorse, tillräckligt mycket. Det rann i toan. Jag blev hysterisk som fan det får inte hända nu jag är i v 14!! Jag ringde 1177 med detsamma, de skulle ringa upp mig 11 min senare. Min karl sov och var ovetandes. Jag ringde hysterisk och grät till vår kära Pregga medan jag väntade på deras samtal. Hon är underbar.Jag har snackat med 1177 nu och de vill att jag ska vila och om jag löder mera eller får ont så ska jag åka in. Jag är mindre orolig, blöder inget och har inte ont.Jag väckte min karl och han lugnade mig lite.Håll tummarna för mig nu jag fixar inte mista en till liten.
    jag hoppas att d inte e nån fara.
    om d kan lugna dig något kan jag berätta om en arbetskamrat som blödde rikligt från å till under hela graviditeten och d skrämde henne så pass att hon blev sjukskriven... men idag har hon en riktigt go liten gossepojk.

jag håller alla tummar å tår för dig!!
  • Angel20
    augustibarn10 skrev 2010-02-24 08:39:52 följande:
    Samma här :) Nu är det bara fyra veckor kvar till halvvägs ;)
    e d inte fem? ;o)
  • Angel20
    lillabambi skrev 2010-02-24 17:33:42 följande:
    Brudar.... :)Jag har fått tid för rul den 30 mars är då i v 20 är inte de lite sent??
    mnja... dom säger att man bör gå på RUL mellan vecka 17-20  min läkare sa att d e en fördel om man gått 18 fulla veckor då e d lättast att se att allt ser bra ut =0) jag ska på RUL i vecka 19
  • Angel20
    Pregga skrev 2010-02-25 07:58:45 följande:
    har varit flytingfri ett tag, men nu har det kommit tillbax rejält....hur e det med er andra på den punkten?å förskylningen har tagit rejält me fart...

d kommer från å till, men d går nog inte en hel dag utan... uscha!! =o)

å du pregga, jag tror du gör rätt i att inte ta detta besök på så stort allvar, d kan lika gärna va ett nytt drag i hans spel... han vill ha kontroll!! d läskiga e att d låter som han bara kommer när han känner för d och tror att han kan styra å ställa... d e svårt å veta vart man har honom!

du kommer lösa detta på bästa sätt för ditt barn d e jag övertygad om! =0)

krya på dig, här har vi ingen förkylning, men jag nyser som aldrig förr, nyser t  o m i sömnen, då e d illa!

• Angel20
    Malten skrev 2010-02-25 10:03:59 följande:
    Pregga jag tycker du verkar ha hanterat hans besök bra. Bra att du håller fast vid det du planerat, ja menar han har ju inte varit så delaktig innan och man kan ju inte lita på att han kommer vara det nu heller. Sen är det ju förstås jättebra om ni kan samarbeta kring barnet. Krya på din förkylning! Med mig är det fint. Ska på min första körlektion idag och är lite nervös för det. Planen är att lyckas ta körkort innan bebisen kommer.  
    åh lycka till!! d kommer gå kanoners...
  • Angel20
    sofie och laura skrev 2010-02-25 10:31:53 följande:
    Hej hej brudar!SER ATT DET DÄR ANGEL SOUNDS HAR DISKUTERA, min Bm avrådde mig med att köpa en hon blev nästan arg =/ oj förlåt typ sa jag hahahha!Näe här går saker och ting frammåt skall skriva kontrakt på huset nästa vecka samt besikta den!Pregga- Du kunde inte bemöta han på bättre sätt, gud vad stark du e gumman som person=) Förlåt har inte varit inne på ett tag =(Än känner jag bebben som en fisk men igår sparka den lite grann!Så när det kicklar på insidan då ler jag som en ängel=)På måndag har jag mitt rul och jag e bara i v 16+3 då?? tidigt eller ? puss i massor på er
    å grattis... kul me hus! =0)

dom säger juh att man ska göra RUL mellan vecka 17-20 så för tidigt är d nog inte... min läkare sa att d bästa är om man gått 18 fulla veckor, just för att bebisarna växer olika och då kan man va säker på att dom nått den kurva som bör nås för att dom inre organen är på plats å man kan se avvikelser... jag vet inte om jag ska ta d på allvar, alla säger olika, och jag tror inte d e så stor skillnad på vecka 17 eller 18 fulla veckor...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10