Inlägg från: love86fia |Visa alla inlägg
  • love86fia

Vi fortsätter, Bf aug 10

hejsan ny här  hur har ni de och så  hur  mår ni jag är  i  v 20 mår kanon  inte haft sån illa mående som amn kan få  någon som vill prata

• love86fia
    lillabambi skrev 2010-03-24 19:24:33 följande:
    halloj:) och välkommen hit :)här är det bra börjat fått lite foglossning annars fint. Hade riktigt illamående och bodde i stort sett på toaletten v6-13 :) glad att de gick över. Lite illamående på morgonen bara. Jag går in i v 19 i morgon... :) har du gjort ul o så?
    hejsan  tackar så mycket. oki  de har  ja  sluppigt en så länge  hoppas  jag  slipper de vill rida så länge som de går  så jag blir  glad om jag inte åker på  de....
    oki  de  slaåå jag  bar om jag  glömnde äta på hela  dagen och åt på kvällen då  spyde jag oki jag är i  v  20  under bart  halva  tiden  typ...

ja  2  st  en i  v  14  för va osäker vilken v jag va i   sen i v 18 med härligt se  den  vill göra att till

hur  mår du annrs  maila  mig  gärna
  • love86fia
    Malinski79 skrev 2010-03-24 20:23:07 följande:
    Go kväll mina damer!!!Om exakt en vecka så vet jag hur min lilla i magen mår...Känns väldigt pirrigt måste jag säga,eftersom jag verkligen inte har en aning om hur allt står till...Hoppas allt går bra för er som har Rul imorrn oxå,själv har jag 6 lååååånga dagar kvar då =(Måste få beklaga mig lite här bara...När jag stekte hamburgare här idag så tappade jag två hamburgare rätt ner i stekpannan så det stänkte upp massa skit från pannan som rann över min handled och....Helvetes jävla skit sååååå ont det gjorde!!!!!! Satt i 1,5 tim med kyla på det för så fort jag tog bort det så sved å värkte det nå så fruktansvärt =( Sitter å tycker synd om mig själv
    de går  säkert bra håplelr  tummarna
  • love86fia
    SweetLilly skrev 2010-03-27 14:01:06 följande:
    Jp fast det har ju mycket med sjukdomen att göra.. att vara gravid såhär och vara utan medicin är ett våg spel, och risken att få ett massivt skov efter förlossningen r stor.. Och nu har jag kramper, är svag och trött.. så nej, jag tror inte jag vågar fler ggr. men som sagt, man vet aldrig, komemr de på ett sätt att bota mig så ja visst
    från min start med graviteten  har jag  haft  2 olika  virus  läkarna kunde skriva ut  något för  de  fast jag va  gravid men de va bök men jag kommer  mera en gärna  vilja  skaffa  flera  de är  värt att va  gravid
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10