Vi fortsätter, Bf aug 10
Åh lever denna tråden
Vad nice ![]()
allt bra med er?
Kram från mig (Fd Nallepuhmamma)
Åh lever denna tråden
Vad nice ![]()
allt bra med er?
Kram från mig (Fd Nallepuhmamma)
Har enran mens kommit tillbaka?
Har haft det nu i 2 månaders tid.
Snacka om att kroppen kommer igång fort igen.
Nu e det bara fläskbuken som skall bantas bort...
Jag gick ner alla kg i vikt nja förutom 4! kg som envist sitter kvar men jag ska ner mer än de kg. Ska ner till 60 kg och jobbar som en sate för att lyckas.
Vill inte se ut som ett hängbuksvin
Tyvärr har ju min mjölk försvunnit ur brösten med så det är tillägg som gäller mend et går bra iaf dock får tösen miniform eller vad det hete. Sånna droppar mot kolik (Stavas?).
Men hon har inte det iaf nåväl bvc sa iaf vi skulle prova det.
Snacka om att kroppen iaf INTE är som den var innan man fick barn.
Nu jhar tyngdlagen hängt i brösten ett tag och fått bristningar s man ser inte klok ut.
Det jag kan glädjas åt iaf är att man skall fixa till dom samt buk om ca 2½ månad *Nervös*.
Jaha mina damer sista testet jag tog med RFSU visade svagt plus iaf. Har BIM den 7-10 januari så det är ju en tid kvar därav kanske man fr så jäkla svagt.
Men anongen nervös e man ju må jag säja. Liksom 3mån efter andra k-snittet så man kanske får gå hos en specialbm nu? Någon som vet?
ja ni vad han kommer säja o hans familj är en annan historia men den boken läser vi om sen ![]()
Vi har haft kondom så ja allt är nog inte helt 100% säkert men men jag får se om fler tester visar pos först innan en ställning till det hela tas.