Vi fortsätter, Bf aug 10
Hej på er! Har varit inne å tjuvläst lite... ;) Väntar oxå bebis i augusti, får jag hänga lite med er?
Hej på er! Har varit inne å tjuvläst lite... ;) Väntar oxå bebis i augusti, får jag hänga lite med er?
Tack! Allt bra med er? Kanske mycket begärt men är så nyfiken på er. Kan man få en liiiten liiiten presentation av er? Var ni bor å så...
Ah, blir som mellan mina då! Min tjej blir 3 27:e augusti, och nya bebben är beräknad till 15:e. Vet ni alla om det är en flicka eller pojke därinne?
Jag vet inte heller vilket det är därinne, känns som om de flesta tar reda på det. Mascara-problemet har jag tänkt lösa med att göra en fransförlängning. Är det någon av er som provat?
Malinsky79: Jag missade nog att berätta det. Jag bor i Kungälv, 2 mil norr om Göteborg sedan 1 år tillbaka. Bebben är beräknad komma 15/8.
Stort grattis sofie & laura! Har allt gått bra? Jag är lite nervös för att ha 2 barn, 1 är ju handfull ;) Men 3! Häftigt!!!
God kväll alla sköna damer!
Det verkar som om de flesta av er mår OK och är vid gott mod trots diverse graviditetskrämpor och sömnbrist. Härligt! Här är allt oxå bra, har lämnat bort lillan till mormor för att få greja lite och för att få slappa! Supergott!
Just nu samlar jag mod för att måla en elefant i hennes rum...tänk om det blir heltokigt?!
Håll tummarna för mig!
Åh nej Pregga! Vad har hänt??? Kram!
Hör av dig sedan! Inboxa gärna om du vill. Var rädd om dig!!!
Ojojoj så spännande Catsa! Hur mår du nu??? Vilka otroligt fina magbilder ni lagt ut! Vackra! Vad hittar alla på idag? Ha en härlig dag!