Vi fortsätter, Bf aug 10
Hellu babes!
hade inte tänkt att skriva i denna tråden..då jag blev medlem av en helt annan anl..men måste ju ändå säja att det e trist att tråden bara dog ut i stort sett...Här går allt med en raketfart,lilleman e ja vad ska jag säja? sjövild...haha han ska på allt å e faktiskt alltid glad fram tills dess att man tillrättavisar honom-typ,nej det e jajja att bita mamma i tutten. då blir han väldigt upprörd,hahaha goa onge..
Grattis Puch till giftemålet,va roligt :)
Elinnnn, dig har jag faktiskt tänkt på å hoppas att du mår bra
Lilleman reser på sig å e väldigt ivrig till att börja gå, han leker titt ut med täcket,snutten eller det som finns tillgängligt,han dansar gärna till musik å nu när han varit jättesjuk så snorar han en del...sååå jag har väl torkat hans lilla näsa såpass att han nu tycker att det e min tur, han får en näsduk å ska torka mamma åxå,hahahaha
vi var på liseberg i dagarna å han tyckte det var fantastiskt kul,drakbåtarna blev en favorit,å kaninerna var roliga på avstånd.haha
Nu har jag en må¨lare hemma som total renoverar mitt hem vilket känns bra men det e jobbigt med all röra (pedant som jag e) men jag får se målet. MEN jag stör ihjäl mig på honom å jag ska ta han i hampan när mina barn vaknat,han tar sig friheter i mitt hem å det är INTE ok,han gör ett jobb här inget annat å det ska jag tala om för honom!
Lilleman åkte på förstoppning,öroninflammation,och falsk krupp på en gng..lille hjärtat mitt,men nu mår han bra. Mitt x å jag har nu gemensam vårdnad på mitt eget intiativ då det faktiskt funkar över förväntan bra.
sen kan det finslipas helt klart ang andra bitar.
Lite fr oss här,
kram på er :) Sammie