Inlägg från: Förväntansfull0406 |Visa alla inlägg
  • Förväntansfull0406

Vi fortsätter, Bf aug 10

Hejsan på er alla ) var några år sedan! Känner inte igen era namn. Ser att många har fått och kommer få syskon. Själv äg jag skild från barnens pappa men i sommar gifter jag om mig! Jag och barnens pappa är fantastiska vänner så det funkar.

Jag och min nya kärlek håller på för fullt med att försöka få barn. Jag avslutar min första pergokur i morgon

Ha det bra alla!!!

• Förväntansfull0406

Jag vet inte om ni minns mig någon av er?? Jag har tre barn sedan innan, den minsta fyller ju (som ni förstår) 3 i aug.

Tack för grattiset! Känns bra båda delar. Jag och barnens pappa blev vänner istället för kärlekspar. Och min blivande make och han kommer väldigt bra överens med. Livet leker faktiskt, önskar verkligen att min kropp svarar lika bra på pergo denna gången. Jag fullkomligt avskyr att "göra" barn... Inte spännande för fem öre när man vet att man inte kan bli gravid på egen "maskin" men vi är fortf så fruktansvärt nyförälskade så man försöker att inte pressa sig för hårt.

Har ni varit aktiva i tråden i dessa snart tre år???

• Förväntansfull0406

Jag fick ett ma. Har missat att berätta det. Jag var i v 12 när det konstaterades till 100% men det är nästan två månader sedan nu. Skulle blivit mitt fjärde barn. Men till våren kanske vi försöker igen.

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10