Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi
    carohl skrev 2010-02-20 19:45:55 följande:
    Välkommen!!Jag väntar också mitt andra och det också min sambos första.Hur gammal är ditt barn då?Du kan skriva in dig i bf-listan om du vill.
    åhh härligt med fler i samma sits... Min son är 3,5 år blir fyra i juni :) Hur gammal är ditt barn?

1.
    2.
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79, lillabambi
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-02-22 08:51:18 följande:
    haha samma här, antar att vi rör påm oss så mkt mer under dagen att liten vaggas...å på kvällen så e det la protest, hey you...ligg inte bara där...putt putt....hahahahaah
    hehe ja menar det :)
    Du btw så har du glömt o lagt in min bf dag den 25 :)
  • lillabambi

Såg att ni hade diskuterat hjärtljud här. jag kostade faktiskt på mej att köpa en babysound och kunde faktiskt höra redan i v 11 :) Här får man inte lyssna hos bm försen efter rul o jag ska på sånt i v 20....Kunde inte hålla mej :o)

• lillabambi
    elinnnnn skrev 2010-02-22 15:05:29 följande:
    ojdå, här fick vi lyssna andra gången vi var hos BM, då var jag i vecka 12. Första gången var jag där i v9 och då ville hon inte lyssna efter hjärtat ifall ifall om det var för tidigt. spännande med eget babysound =) hur ofta lyssnar du? varje dag eller hur, erkänn:P
    haha nej faktiskt inte, men hde mycket väl kunna gjort de om det inte vart så attt min bebbe inte tycker om de spec mycket, blir 1-2 ggr i veckan :P
  • lillabambi
    augustibarn10 skrev 2010-02-22 17:57:20 följande:
    Nu har vi varit och lyssnat på bebisens hjärta :D Det var en väldigt häftig upplevelse. Fick även en tid för rul den 18 mars så nu har man ett till mål att räkna ned till :)
    Härligt att höra bebbens hjärtljud... Då vet man verkligen att man har nått litet i magen :)
    Härligt med ul jag längtar jag med.... Fick tid den 30 mars :/ lååångt dit
  • lillabambi
    augustibarn10 skrev 2010-02-22 18:14:12 följande:
    Mm, verkligen. Det va ju första gången vi fick ett tecken på att det verkligen finns en bebis där inne så det kändes jätteskönt. Har varit så nervös hela dagen. När vi var hos bm så frågade jag när vi skulle boka tid för ul och då blev hon jätteförvånad över att vi inte hade fått en tid redan så hon ringde till lasarettet och då sa de att vi hade fått tid den 17 april men det va lite väl sent tyckte de så vi fick den 18 mars istället :)
    åhh härligt :)
    Vilken vecka är du i ?
  • lillabambi
    augustibarn10 skrev 2010-02-22 19:01:28 följande:
    Det ska jag göra runt v. 30 :( Ser verkligen inte fram emot det! Jag är i v. 15, 14+5.Vilken vecka är du i?
    jag är i v 14 ....13+4
    Vad är glykosbelastning...har för mej jag gjorde de me sonen men minns inte va de är...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10