Inlägg från: Singoalla78 |Visa alla inlägg
  • Singoalla78

Vi fortsätter, Bf aug 10

Heeeeloooooo babes, hehe Pregga is in da house å jag tycker att vi drar igång tråden igen eller vad säjer ni?
    Elinnnn hur har det gått för dig? Ni har det säkert varmt å gött där nere :) Å alla ni andra, hur går det föt er?

Nu har jag träffat en   av Fl tjejerna här inne ifrån å det var famntastiskt kul å sen har jag hållt kontakten privat med flera av er under hela tiden men sen finns det andra man undrar över åxå...well babes, låt oss dra igång en vända till :)

• Singoalla78
    tetta skrev 2012-06-07 21:55:36 följande:
    Hej på er!!! Visst var det kul att träffas! Måste göra det igen.. Här är det full fart. Emma ska bara köra rallybil hela tiden. Snart är det skolavslutning för de stora. Tänk så fort tiden går. Grattis ni som smått!!!!

haha ja det gör vi om gumman :) jo0tack, lilleman klättrar stolt upp på ALLT å ropar stolt för att visa mig,hey jag kan klättra upppå spisen,köksbänken, bordet mm ....såå kul å se mammas panikslagna ansikte, haha Ja grattis till er somfått smått :)
  • Singoalla78
    spelarroll skrev 2012-06-14 23:03:02 följande:
    hej preggis! elinnnnn här :) här går det bara bra är just nu hemma i Sverige. Skönt att komma iväg från dem 50 graderna ;) vi ska få tillökning!!! tjohoooo ännu ett augustibarn, förhoppningsvis om hon nu kommer i tid ;)

hoppas allt är bra med er andra också!
    haha Grattis Elinnnn, dig har jag tänkt på :) wow en liten plutta till, hehe va roligt :) Här e det fullt ös medvetslös, haha kan tänka mig att det kan vara skönt å slippa sådan värme iallafall ngn gng..fast jag älskar ju sommaren sj :)
  • Singoalla78

fasiken va glad jag blev att se lite liv i tråden igen :)

• Singoalla78
    lillabambi skrev 2012-06-24 09:24:58 följande:
    Jo då vi håller igång den ibland ;)
    så jäkla kul om vi kan få in de gamla gänget här igen :)
  • Singoalla78
    lillabambi skrev 2012-06-24 11:21:50 följande:
    Håller verkligen med snart fyller dom små två år oxå
    helt jäkla otroligt, haha shit vad tiden flyger iväg....:)
  • Singoalla78
    spelarroll skrev 2012-10-29 10:02:22 följande:
    hallå alla!!!
    kan ni inte vara med lite mer här? nu är ju våra småttingar 2 år! det kan väl inte bara jag som har en busig, skrikig, "trotsig?" gullunge?????

*hjälp* ;)   
    hahahaha nej älskade Elin, du är inte ensam om att ha det trotsigt hemma å jag håller med, nu kör vi liv i tråden igen, va faan jag började skriva när jag var gravid i v 6 å ni andra åxå, nu e våra små 2 år å full fart, haha klart vi ska skriva om det, kram Bubbus10 (pregga)
  • Singoalla78

Hahaha jaa å här pratas det i oändlighet, tror han brås på sin mor där :) Han memorerar böcker å läser själv, bvc är helt förundrade då han i utvecklingen är som en 4 åring :) Mammas smarta grabb, hehe ang trotset så kan jag tycka set är lite mys hur konstigt det än låter men jag passar på å njuter så mkt jag bara kan då detta är mitt sista barn...såå jag tar vara på allt, även kan själv syndromet, haha....det brukar låta, NEEEEEJ, inte ha den...:)

• Singoalla78
    spelarroll skrev 2012-11-04 08:07:40 följande:
    jo visst är det gulligt med alla nya ord (fast jag måste lista ut vad hon menar först för det är inte ofta hon får bokstäverna i rätt ordning så att säga, hon är ju flerspråkig så helt lätt är det inte ;)

min lilla vill också gärna göra saker själv men saken är det att det finns mkt som hon vill göra själv men inte klarar av och då skriker hon o blir superfrustrerad o slänger sig på golvet och kommer jag då och frågar om jag får hjälpa henne så skriker hon NEEEEEEEEEEEEEJ!

hon säger ofta nej , ibland även fast hon vill en sak. tror att hon kanske inte helt vet vad nej betyder? eller så är det bara hennes sätt att visa frustrationen....jobbigt är det iallafall och gå till affären vill  jag helst inte göra längre då hon får massa utbrott :( inte sånt typ att hon vill ha en viss grej och inte får den utan mer när jag vill att vi ska gå vidare .... hon typ hatar ordet "kom" säger man kom till henne så säger hon nej ;)     
    hahaha va roligt, blir full i skratt när jag läser vad du skriver å det påminner om igen om hur olika våra barn är, min lilleman skriker aldrig i affärer men har dock ett jäkla temprament när han bestämt sig för att göra ngt hemma å inte får, ex-han drar ut kökslådorna för att använda dom som en stege upp på diskbänken, å nej det får han såklart inte varpå han får sig ett blint raseriutbrott, hahaha Min lille pratar ju svenska men min dotter introducerar åxå spanskan för honom, känns ju lite wierd att han pratar ett språk jag sj inte gör så jag får la lära mig jag åxå...;) Min lille vet definitivt vad nej betyder, haha jag frågade han igår-älskling ska vi gosa lite? han svarade-mamma älskling, nej inte ha gosa nu. hahahaha det e så man äter upp ungen aså :)

• Singoalla78
    Unexpected skrev 2012-11-02 12:00:43 följande:
    Min lilla 2 åring är också busig som få. Skrattande Vill dessutom göra allt själv..  Det är superhärligt. Skrattande

Men att ha ett barn som kan allt själv och har en pipa som skulle få Pavarotti att blekna kanske inte alltid är rolig att gå med på affären längre Tungan ute
    hahahahahaha har en pipa som pavarotti  :) *asg*
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10