• malmen

Vi fortsätter, Bf aug 10

Hej tjejer!

Kul att se hur det går för er! Var som sagt ett antal år sedan sist jag var inne här.

Jag är väldigt väldigt gravid med nr 3 och otålig, hade bf förra måndagen så bf+8 nu..

Grabbarna, nu 9,5 och 5,5 år, längtar efter sitt lilla syskon. Jag gick ju över med dom med, 16 resp 10 dagar, så att jag skulle gå över även denna gång kom inte som någon överraskning. Det ska tydligen vara en liten fröken där inne..

Haft häcken full med studier och arbete o är äntligen färdig med sammanlagt 4,5 års högskolestudier som resulterat i ett underbart jobb som jag kämpat för i åtta år! Gift mig har jag ju gjort med för snart 4 år sen, med mannen jag varit tillsammans med i 11 år nu och tillika far till alla mina barn.

Fått diagnosen Morbus Crohns, en tarmsjukdom, och till o från varit ganska dålig.. Just nu mår jag dock bra.

Ja, lite kortfattat om mig..

Håll tummarna på att jag blir trebarnsmamma närmaste dagarna nu!!

skattenmust skrev 2016-02-28 19:51:29 följande:

heeeej, ja det var ett jäkla tag sedan, detta är Bubbis10

Efter discoprinsen så fick jag upprepade mf samt en liten ängladotter som lämnade oss, Men nu är det dags igen, är i vecka 15, har gift mig..hahahah och har rest en hel del. Skulle vara så roligt att få igång tråeden igen och följa upp vad som hänt med alla..

Jag blev allvarligt sjuk i julas och höll på att stryka med, dom sa även på sjukhuset när jag var inlagd att jag var för sjuk för att lillan skulle klara sig, men inte. Vi är kämpar och jag väntar en litn tösabit :)

hahahah 3 st ;) wow, grattis , hehe 4 månader, myyyysfaktor :)

jag slutade känna alla symtom för 3 dagar sedan trots att jag gjorde ett ul i ons då allt såg oki ut, sååå ni vet den där nojjan....

är i v 15 och fick höra från någon att det är vanligt att symtomen försvinner över en natt?

Minns inte mina andra graviditeter pga en olycka som orsakade minnesförlust, ngn som minns? kan alla symtom bara tyka över natten och det är normalt?

Grattis till graviditeten!

Jag hade också en period ungefär där du är som symtomen försvann. Hade inga symtom alls förrän runt v 18-20 när foglossningen kom.. Lite ont i brösten till och från efter det med. Och så kom ju fosterrörelserna med. Så det är säkert som det ska!
    ♥♥ Storebror: 2006 ♥♥ Lillebror 2010 ♥♥ Knoddas BF feb 2016 ♥♥
  • malmen

Jag är bizzie förresten!

• malmen
    skattenmust skrev 2016-03-02 09:01:23 följande:

Har tösabiten fått något namn? :) Håller tummarna nu att det sätter igång snart, den där otåliga väntan, hahahahaha

OJ, ja du har haft en lång resa! Hoppas att du blir frisk och kry snarast! Får man fråga vad det är för sjukdom du fått?

Så mysigt att du fick känna lilla skatten gympa i magen, bästa känslan ju! När min lilla gympar så känns det som att magen ska spricka, revbenen gå av och muttan tryckas ut inifrån just nu!

Ja, det blir en Leia tror vi. Elis har vi i reserv ifall bm sett fel och det kommer ut en pojk!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10