Vi fortsätter, Bf aug 10

Dock är BB-väskan packad iaf eller lillans saker och hygien saker sen får vi slänga kläder till oss.

Nu ska jag bara blogga klart sen ska jag ta och göra klart mig då Michelle och sambon väntar på mig 
Hello brudar!
Var till stranden idag och gud vad skönt det var! Jag badade inte dock fast jag ringde och kollade med både min Bm och förlossningen innan om det skulle vara om jag hade lust med det och på båda ställerna sa det att det var bara att bada då mitt vatten inte gått.
Min sessa har åkt nu med sin pappa och farfar till Hälsingland över helgen så vi är barnlediga. Vad söt hon är då, hon sa: jag hoppas att lillan kommer i helgen så då jag kommer hem på söndag får jag äntligen träffa min lillasyster! 
Jag sa att hon får nog vänta då jag tror att jag får gå tiden ut. Hon vill gärna att lillan kommer innan hon börjar skolan den 17:e så att hon kan berätta att hon blivit stora syster...

Nä nu tjejer ska jag logga ut... ska åka och köpa en fralla, jag blev sjukt sugen på det! Haha med endast smör ska det vara 
God morgon förresten!
Jag vaknade för en timme sen, låg kvar i sängen i hopp om att somna om men jag kunde inte, jag blev vrålhungrig så jag fick lov att stiga upp för att göra mig frukost.
Annars då? Vad ska ni göra idag?
Jag ska iväg och hämta vår vagn som vi lämnade in på service, vi ville att den skulle vara helt igenom kollad innan vi börjar använda den. Kl 17 ska vi hem til mamma för att grilla, jag älskar grillat annars är jag inte jättemycket för kött faktiskt.