• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Mandy86 skrev 2010-08-06 10:09:00 följande:
    Carohl: Hoppas på det! Vill ju lukta på och kramas med bebis snart! Går och tittar på sängen och vagnen varje dag ju
    Ja du har ju datum snart. Jag har inte bäddat än... Jag har ju 19 dagar kvar... Väntar några dagar till Skrattande
    Dock är BB-väskan packad iaf eller lillans saker och hygien saker sen får vi slänga kläder till oss.
    (¯`°?.¸ ღ♥Vår prinsessa väntas 100825♥ღ ¸.?°´¯)
  • carohl

Nu ska jag bara blogga klart sen ska jag ta och göra klart mig då Michelle och sambon väntar på mig Solig

• carohl

Hello brudar!

Var till stranden idag och gud vad skönt det var! Jag badade inte dock fast jag ringde och kollade med både min Bm och förlossningen innan om det skulle vara om jag hade lust med det och på båda ställerna sa det att det var bara att bada då mitt vatten inte gått.
    Min sessa har åkt nu med sin pappa och farfar till Hälsingland över helgen så vi är barnlediga. Vad söt hon är då, hon sa: jag hoppas att lillan kommer i helgen så då jag kommer hem på söndag får jag äntligen träffa min lillasyster! Skrattande
    Jag sa att hon får nog vänta då jag tror att jag får gå tiden ut. Hon vill gärna att lillan kommer innan hon börjar skolan den 17:e så att hon kan berätta att hon blivit stora syster...

• carohl
    elinnnnn skrev 2010-08-06 19:44:08 följande:
    hehe, ja men jag tycker ju det också Cool

hahaha men hon luras säkert nu igen... så trött på att det inte blir nåt på riktigt, men nu ilar det verkligen jättemycket så det gör ont, har hållt på i en halvtimme nu.. annars brukar det bara kännas nån ilning då och då
    oooohhh kanske är på G på riktigt nu!!! Mycket spännande! Skrattande
  • carohl
    elinnnnn skrev 2010-08-06 19:49:02 följande:
    haha, naw vad gullig hon är :) men då kan ju bebisen komma den 16e ;) när är det nu du har BF?
    Nääää jag har BF den 25:e Skrattande
  • carohl

Nä nu tjejer ska jag logga ut... ska åka och köpa en fralla, jag blev sjukt sugen på det! Haha med endast smör ska det vara Skrattande

• carohl
    elinnnnn skrev 2010-08-07 06:58:37 följande:
    Godmorgon alla!

först måste jag säga: herregud Pregga, vilka fötter *asg*
    stackare!

Nä banne mig ingen bebis här alltså... jag tror jag sk*ter i allt nu. är så trött på det och vill bara ha uuuuuuuuuut henne... men nejdå hon trivs bra därinne. jaja det är väl bäst hon passar på att bestämma för sen när hon är född och typ 18 år framåt ska hon minsann inte få bestämma nånting alls!!! *elakt skratt*
    skämt åsido.. men känner molvärk och lite tryck men inget annat. dock tror jag att jag har värkar när jag sover!? inatt har jag vaknat varannan timme och då har magen varit stenhård...
    mycket mysko

det värsta av allt är nog att jag som snart fyrabarnsmamma känner mig som en förstföderska, inget ont menat, bara det att jag tror det är på gång nu hela tiden och bara väntar och känner efter ev "tecken". suck

idag har jag BF enligt barnmorskan! pyttsan, det kommer minsann ingen bebis idag!!!!

Maken tycker jag ska ha den 8e men jag tror på tisdag den 10e....

Alltså den 11e ska vi till den hemska barnmorskan igen.... vill inte!!! snälla fina lilla flickbebis, kom ut innan dess!!
    Men din stackare! Jag hoppas hoppas hoppas för din skull att hon vill komma ut nu typ igår i eftermiddag inatt... NU! Flört
  • carohl

God morgon förresten!

Jag vaknade för en timme sen, låg kvar i sängen i hopp om att somna om men jag kunde inte, jag blev vrålhungrig så jag fick lov att stiga upp för att göra mig frukost.
    Annars då? Vad ska ni göra idag?
    Jag ska iväg och hämta vår vagn som vi lämnade in på service, vi ville att den skulle vara helt igenom kollad innan vi börjar använda den. Kl 17 ska vi hem til mamma för att grilla, jag älskar grillat annars är jag inte jättemycket för kött faktiskt.

• carohl
    tetta skrev 2010-08-07 09:38:46 följande:
    bebis,

Härmed varslar jag, i egenskap av hyresvärd, Dig om vräkning.
    Vräkningen kommer äga rum snarast, dock senast inom 2 veckor. Till grund för vräkningen föreligger totalt ointresse från Din sida att följa sedan tidigare överenskommen hyresperiod med slutdatum 100818 (se bilaga 1, UL rapport).
    För att underlätta för alla berörda part...er ber jag Dig att flytta ut självmant.
    Med vänlig hälsning
    Hyresvärden Mamma
    Haha vad rolig du är! Flört
  • carohl
    Malinski79 skrev 2010-08-07 10:52:41 följande:
    carohl: hur mycket kostade det att lämna in vagnen på service??Vi har ju köpt en på blocket så man kanske skulle lämna in den för genomgång så man ändå vet att allt är ok
    Hej gumman!

Kollen kostar 150 kr och då smörjer de lite och skruvar det som ev måste smörjas.
    De bytte en grej på min vagn så jag fick betala 150 extra men en vagn för 300 kr som är fit for figth känns bra! Skrattande
    Kan ju vara skönt att de kollar hur fjädringen är eftersom att vissa går med vagnarna i trappor osv...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10