elinnnnn skrev 2010-03-31 12:03:39 följande:
åh vad skönt att hon kom tidigare :) Min första gick jag 13 dagar över tiden med. den andre kom dagen efter BF och den tredje kom 3 dagar efter BF :)
jo det va skönt, sålänge det inte blev så mkt tidigare....dom förberedde mig på ett prematura barn fr 7 mån. men hon höll sig tack å lov kvar =) 13 dagar??? hua.....
Angel20 skrev 2010-03-31 12:04:12 följande:
min lille tös hade handen mellan bena innan vi kunde se va d va... och innan d, klia hon sig på rumpan så dom trodde helt å hållet att d va en pojk från början =0) en del säger juh oxå att magen börjar väldigt högt upp om d e en pojk, vilket min gör me!
hahahaah klia sig på rumpan? *asg* jo men som sagt, det e bara skrock...min mage ligger långt fram...men ändå har jag lagt på mig mer på sidorna denna gng. ngt som dock stämmer är att min linje på megen går över naveln nu. min mage e högt på kvällen....men inte direkt på morrn...
Nallepuhmamma skrev 2010-03-31 12:07:00 följande:
Jaha så kokt kan man äta direkt oavsätt om det är medwust,kalkon,skina? Bara det är kokt?Jaha det viste jag inte mer än att jag viste min morsa var ett galet psykfall som gormar och skriker jag ska hålla mig borta från allt skivat pålägg som är i vakumförpackningar osv *Suck*.Hmm funderar skarpt på om man kan stoppa in ett äpple i truten på tantfan så hon lär sig hålla klaffen.Vad man än gör så är hon där med pekpinnen att ajjabaja det får man itne göra.
hahahaah döör av skratt =) saken e denna att det man kallar rökt är inte alltid lagat som det, utan man kan spruta på ngt så det smakar rökt. å därav finns risken för listeria. men klart du kan äta vakumförpackat, hahahaah