• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nallepuhmamma skrev 2010-08-10 10:17:41 följande:
    Men tänkt epå tex lakan i vagnen och så
    Jaha ok, som sagt jag minns inte att jag hade det i Michelles vagn....
    (¯`°?.¸ ღ♥Vår prinsessa väntas 100825♥ღ ¸.?°´¯)
  • carohl
    ssssssss8 skrev 2010-08-10 10:19:16 följande:
    Oj vad ni har värkar och annat smått och gott, jag vill också!
    Igår hade jag faktiskt ganska rejäla sd men det var inte konstigt med den behandling som jag fick igår. Sen inatt har det dess värre varit lungt och fridfullt.
    Jag ringde till min Bm idag och berättade om incidenten igår och hon sa att den läkaren är bara nu som då 1 vecka där och så är det länge tills han nästa gång dejourerar.
    Så nu behöver jag inte oroa mig över honom iaf.

Hur mycket rör sig era bebisar nu? Jag tycker min är såå vild, men det är skönt för då vet jag att allt är under kontroll.

Igår sa ju bm också till mig att bra sätt att få igång förlossning är ju promenader, vara mycket igång och samlag.
    Jag har provat allt förutom sex för jag tror ändå inte det startar om jag inte är mogen men ni som har värkar kan ju försöka
    Min är också sjövild! Skrattande
    Skönt att du slipper träffa den där dumma läkaren igen!
  • carohl
    ssssssss8 skrev 2010-08-10 10:28:17 följande:
    Undrar hur de ska orka jobba sig ut när de inte tar det lungt mellan varven
    Verkligen skönt att inte träffa honom igen för hade jag blivit galen.
    Så brukar jag också tänka...

Ha så kul på stan!
  • carohl
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-10 10:32:55 följande:
    Hade ni åkt till Ullared höggravida eller sen då ni fött och åkt dit med en nyfödd?
    Jag har ingen aning om hur stort Ullared är då jag aldrig varit dit men jag tyckte att det var lite halvjobbigt att åka ner på stan med Michelle när hon var nyfödd. Det är ju så mycket folk och man behöver lite lugn och ro men det där känner man nog, hur trött man är alltså... Om man känner att man orkar och vill varför inte, upp till var och en. Jag tror inte att jag hade orkat.
    Varför undrar du?
  • carohl

Tetta: Grattis på din dag! Hoppas att du får en mycket trevlig sådan Skrattande

• carohl

Vi åt nyss mat här, det blev potatisgratäng, kycklingfilé och stekt svamp... herregud vad gott det var! Haha vettesjutton men idag behöver jag äta massor känner jag och allt smakar fantastiskt! Skrattande Jag tycker om allt det där annars också men nu smakade det gudomligt! Ska ta mig lite vaniljglass strax och ha jordgubbar till det *mums*

Annars då tjejer? Ingen ny som ligger med värkar?

• carohl

Är det ingen inne? Rynkar på näsan
    Får komma in sen igen...

• carohl
    Pregga skrev 2010-08-10 16:50:57 följande:
    Nu e jag tillbax, shit aså jag svettas som en gris..va e detta?!
    Gör du? Din stackare...
    Jag är täppt i näsan!
  • carohl

Ja haha det är jobbigt...

Nä nu måste jag käka lite... du kan ju läsa på min FB eller förresten jag kan berätta för er alla som ska föda att då vi ska föda så går det 500 kalorier per timme....

Måste hetsäta lite nu, haha, nädå men äta Drömmer

• carohl
    Pregga skrev 2010-08-10 18:49:54 följande:
    såå har med käkat nu å diskat upp :) blev kyckling i vanlig ordning, hahaha
    oj 500 per timme, det e inte dåligt..men dom säjer ju samma sak om sex, hahaFlört
    Jaså? Haha men jag är övertygad om att en förlossning tar längre tid än sex även om nu man så skulle hålla på som kaniner Skrattande

Jag är så proppmätt nu att jag ska bara lägga mig ner på soffan och ta det lugnt, kanske sova lite, hihi...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10