Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

carohl skrev 2010-02-23 07:45:35 följande:
    Idag kl 9.20 ska jag lägga upp mig och sära på benen för farbror doktor, må han säga att allt ser bra ut. Bebben måste ju må bra jag har för lång tid för annat och jag har ju faktiskt kännt den de senaste dagarna men jag kan ändå inte rå för att vara lite orolig.Det kanske är så att man är alltid lite orolig att de ska säga nå negativt? Jag är det iaf men det kanske beror på gamla tråkiga erfarenheter...
    Gumman, jag vet att saker kommer gå bra för dig {#lang_emotions_heart}
    Du e alldeles för stark å levnadsglad för annat, men visst förstår man din oro...jag e ju själv på gränsen till paranoid emellanåt....jisses. Pratade med minkursledare idag å fick ledigt i en vecka...skönt å bara få vila upp sig....
    P & K
  • Bubbis10
    Jane70 skrev 2010-02-23 10:27:06 följande:
    Jag har BF den 24 augusti om jag får vara med :)
    Hej å välkommen till vår tråd!
    Här inne har vi jättekul med varandra, delar med oss av livserfarenheter, glädje å ibland sorg..å då stöttar vi så gott vi kan.
    Hoppas du ska trivas med oss....:)
  • Bubbis10

Nu ska jag iväg på lunch, hehe ät så mkt du orkar, wiiii
    haha asså jag tror nu att hemmorojder e ett faktum. gu va hård i magen man e asså....

• Bubbis10

Jag tror inte Carolh ställde det som ett faktum att popcorn skulle påverka utan mer som en fråga...

• Bubbis10
    the jeryds skrev 2010-02-23 11:11:18 följande:
    pregga, Ja absolut måste vi det! skulle va jätte kul. då är du min debut i internet dating :)
    Hahaaha asg, Du har en dejt :)
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-02-23 11:16:44 följande:
    Det enda jag hört ska kunna sänka järnvärdet är om man drickeer mjölk direkt med tillskottstabletten, då funkar den inte lika bra tydligen..Nu ska jag göra mig iordning, ska till bm och lyssna på hjärtljuden
    Åå va mys, får du redan lyssna? en annan måste vänta tills v 20....suck...jo men mjölk neutraliserar ju det mesta..
  • Bubbis10
    the jeryds skrev 2010-02-23 11:28:59 följande:
    nej nej pregga. Bokar  du in en date med mig innan så kan du lyssna :P KOm hit på kaffe!!! :)
    haha det låter mys, dricker inte kaffe dock...hehe
    SweetLilly skrev 2010-02-23 11:33:56 följande:
    Ja jag fick lyssna för 2v sen också! Verkar vara mycket som är annorlunda på min mvc
    Oj, ja här e det TABU! hm....
  • Bubbis10

Hey tjejer!

Idag har jag inte kännt liten alls så jag la mig på ryg å puttade lite....känner inte nåt än...kan det vara skadligt å putta lite försiktigt?

• Bubbis10
    carohl skrev 2010-02-23 16:49:18 följande:
    Jag puttar lite på magen då jag inte kännt något. å andra sidan så vaknar ju jag på mage (till min fasa) varje morgon och om det inte är någon fara då är inte småputtar farligt heller. Jag menar då man ligger på mage lägger man ju hela ens vikt på magen. Förbannad jag blir på mig själv!! Jag sover aldig annars på mage men nu vänder jag mig så i sömnen....
    Tack för svaret gumman, men jag känner ju inget...suck...gu sova på mage skulle jag inte klara nu...
  • Bubbis10

Varje resa börjar med ett steg....
    varje vänskap börjar med ett hej....

Denna låten vill jag ge till en spiciell tjej...Carohl....Tusen tack för allt
    igår va det min tur att gråta å vara hysterisk, har letat efter en låt som passar för just det..
    å här e den,
    Till Carohl-en fantastiskt go tjej....

">

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10