lillabambi skrev 2010-04-01 21:24:12 följande:
Låter inge bra det gumman.. kanske någon sammandragning... vila o ta det lugnt :)
hey ma babe =)
Nopp det va ingen sammandragning, utan jag va stenhård i magen till å börja med ....sen va det mindre hårt....antar att jag va förstoppad rejält. För nu e allt bra igen, men jag blev ju livrädd...å spiciellt när lilleman började slå runt samtidigt, trodde han gick ner å fixerade sig...
Malten skrev 2010-04-01 22:24:14 följande:
Jo man blir ju rädd när sånt händer. Hoppas det går över snabbt! Det kan säkert vara järntabletter, vilka äter du? och ni andra som äter järntabletter? Min bm säger att jag ska ta niferex, men har läst många som fått magproblem av dem. är lite rädd att ta dem då jag redan är hård i magen. Jag tror fortfarande inte bara att det var förstoppning jag kände inatt, men kanske nån kombination av det och sd. Har ju haft problem var och varannan natt senaste veckan typ, men inte så mkt som igår.
Jo jag blev ju panikslagen, tänkte att går det inte över efter toa besöket så ringer jag sos å åker in, men det släppte efter nr 2. jag äter Duroferon, å den ska ändå vara snällare emot magen..jag e nu säker på att för min del så va det bara förstoppning, har kännt lilleman knuffa en ,två gng eftråt....
carohl skrev 2010-04-02 10:46:45 följande:
Hej!Jag är hemma efter att ha jobbat ett dygnspass. Vi ska till mina svärföräldrar idag och vara där till måndag, kanske tisdag så det blir ett långt uppehåll från fl Abstinensen kommer att vara ett faktum!Hur som helst så är det alltid skönt att komma dit och bli ompysslad och få äta extremt gott.
Hoppas du får det jättemys gumman :) ät gott å låt dig bli bortskämmd nu, hihihi
kraam
knyzzel skrev 2010-04-02 00:13:44 följande:
Go`kväll. Ska spendera hela påsken på landet men familjen. Jätte gött! Så om jag e dålig på att höra av mig så e d därför:0) Här äts d niferex. Blev lite kass i magen den första veckan. Ibland hård å ibland tvärtom, men nu e den ganska så stabil så länge jag inte äter allt för stark mat. God natt sov gott
Hoppas ni får det så jätte trevligt :)