• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Hello brudar!

Synd Elinnn att det inte blev någon bebis!
    Jag har inte riktigt tid att läsa bakåt men jag tänkte bara säga att jag tror att det är dags för mig idag, jag kan ha fel men jag kan ha rätt Flört Jag har värkar jämna och täta men jag vet inte jag det som får mig att tveka är att när jag fick michelle var de så intensiva att jag kunde inte ens stå upp men de sa att det var skillnad på vattenavgång och när värkarbetet börjar som det ska. Jag har hela tiden väntat mig värkar som tar mig till en annan planet. Men jag kanske får äta upp mina ord, haha!
    Skulle det vara nå riktigt på G så meddelar Pregga det.

Kramen

(¯`°?.¸ ღ♥Vår prinsessa väntas 100825♥ღ ¸.?°´¯)
  • carohl
    ssssssss8 skrev 2010-08-15 16:12:08 följande:
    Hej!

Den 10:e på kvällen åkte jag in till bb p.g.a blödningar, jag undersöktes och var bara öppen 1 cm men eftersom jag blödde ville de ha mig på observation in på avdelningen jag hade inga värkar.
    Mitt i natten tog det sen tag på riktigt bara för att sluta till in på morgonen.
    De sa att jag får åka hem men de ska undersöka först och jag var öppen 3cm!!! Jag tyckte ändå inte att värkarna hade varit så intensiva.
    Jag fick gå på en promenad och sen i badkar då tog det fart och 11.8 kl 2100 fick vi vår prins 6h tog förlossnigen.
    Nu är vi hemma och ska börja livet så sakta med syskonen sjuka men hoppas lillen klarar sig.
    Grattis!!
  • carohl

Hej tjejer!

Tack för alla era lyckoönskningar Skrattande
    Som Pregga skrev så fick jag åka hem för att öppna mig mera men vi åkte till stranden istället Glad Det spelar ju ingen roll vart jag är när jag öppnar mig!
    Och BM trodde att vi absolut skulle vara tillbaka till kvällen...
    Så förhoppningsvis har vi våran sessa här hos oss! Pregga håller er uppdaterade om nåt skulle hända...
    Ska göra nåt nu vet inte vad men jag har lite svårt att sitta still...
    Kramar och om nån mera är på G så lycka till!

• carohl

Hej tjejer!

Jag är här inne som snabbast då jag har fullt upp här med att gosas och amma och vi byter blöjor, det är UNDERBART!!
    Tack allihopa för alla grattis, ni är ju för goa!
    Jag har gråtit floder av lycka, min sambo med. Hon är så fin vår flicka, vi blev blixtförälskade!
    Förlossningen drog ut på tiden men det gick bra. När jag hade fått min EDA var förlossningen en dröm Skrattande Lillan krystade jag ut på två ggr så det gick ju bra! Och jag sprack ingenting... otroligt skönt! Jag blöder ganska mycket nu tycker jag men det tyckte inte det på FL. Lillan började att amma så fort de la upp henne.
    Hennes vikt var 2944 gr så det var en liten rackare så det där med sf-mått behöver inte stämma då jag legat över medelkurvan nästan hela tiden. Hon var 49 cm lång och kom 6.48 imorse.

Jag skriver in mig imorgon i den harföttbebis-listan och jag ska visa er bild på henne imorgon med!

Om nån håller på och föder eller har fött så grattis! {#emotions_dlg.flower}

• carohl
    lillabambi skrev 2010-08-16 19:54:04 följande:
    Åh så jag har tänkt på dej! Jätte grattis till din lilla sessa... Mys i massor nu :) Jätte kramar!
    Tack! {#emotions_dlg.flower}
  • carohl

Hej tjejer!

Vad roligt att ni skålar! Grattis Malten och PNC!! Mysigt att ha fått sina bebbar! Hjärta
    Till er andra som väntar så kan jag bara säga att det kommer när man minst anar det Flört Jag längtar efter att få se era bebbar med!

Jag tänkte visa er lilla Alexis hon tar upp vår tid hela dagarna. Jag håller mig inte borta för att jag är ointresserad utan för att jag måste bara gosas hela tiden!
    Jag har er i mina tankar hela tiden och jag kommer att bli mera aktiv snart igen Glad
  • carohl
    Pregga skrev 2010-08-17 20:52:28 följande:
    aså jag har bytt tros skydd 3 gng nu å det rinner klart blod ner i toan....jag ringde in å då sa hon, ja men hon har nog dragit till ordentligt nu då, å jag e ju öm i hela muttan ju....
    hon tyckte jag skulle avvakta.....å lilleman e tvärlugn...
    Gumman!
    När de kände på mig när jag åkte in så blödde jag ännu mera, de retar ju tappen då och förskyndar förloppet bara. Inga konstigheter fast det verkar otäckt!
    Malinski79 skrev 2010-08-17 20:57:16 följande:
    Men Carohl...VILKEN PRINSESSA!!!! börjar nästan gråta när jag faktiskt tänker på att vi snaaart har en egen liten sessa att mysa med

Pregga: Du brukar väl blöda dessutom efter dina undersökningar?!?! Det är ingen fara det är jag säker på!!! Hoppas dina värkar kan sätta fart ordentligt nu!!!!!
    Supertack gumman!
    Ja snart har vi alla i tråden våra barn och de är ju underbara. Hjärta

Jag måste logga ut nu men jag kikar in imorgon igen.

Massor med kramar till er!
  • carohl

Hej tjejer!

Pregga gumman usch vad jag önskar att jag kunde vara nära dig så att jag kunde stötta dig bättre Rynkar på näsan Men snart är allt över ska du se och då har du honom här! Känn dig inte usel utan nu har du verkligen gjort din tid och det är dags för honom att få komma ut {#emotions_dlg.flower}

Elinnnn: Jag håller tummarna för dig varje dag som går. Som skrev förut så verkar augustibebisarna vara riktiga busungar!

Mandy: Det händer för dig nu när som helst jag lovar, känner det på mig!

Nalepuhmamma: Hoppas hon har vänt sig gumman, jobbigt att få veta om de ska ligga kvar eller ej.

Malinski: Skönt att du mår bra och vad roligt att få fräscha till sig bebisen kommer! Glad

Personlund: Låter som att det kört igång! Flört

Tetta & familjen mu: ni har ju också bf idag. Jag tänker på er alla!

Kramen

• carohl
    Flörtlillabambi skrev 2010-08-18 09:58:30 följande:

39+0 idag då :) det närmar sig med stormsteg :) :) :)

Håller tummar för dej pregga :)

Lillabambi: ojdå, jag glömde inte bort dig men med lite sömn så ko inte ditt namn med där uppe! Bara 6 dagar kvar  Flört
  • carohl

Måste försöka sova lite nu. Det blir inte mycket sova nu då hon inte mår bra på natten... Hon kan inte ligga på rygg, hon får så ont i magen Gråter
    Jag går sönder av att se hennes smärta!

"god natt"

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10