Vi fortsätter, Bf aug 10
det är väl inget rent blod som kommer??
måste skriva detta även om det inte betyder något... men ett litet framsteg iallafall, lite mer av min slemmis kom ut nu =)
den bör ju inte återskapas så mycket nu längre. bara drygt 2 veckor kvar till BF ju
ett litet framsteg iallafall :P
jag tog ju microlax igår, och idag fick jag tömt (helt tror jag iallafall) helt själv utan större problem!
känns så sköööönt hahaha.
jag har inte ens hunnit ta lactulos än. eller ja nu har jag ju men jag var ju på toaletten först.
jag är dessutom glatt överraskad över att lactulosen inte smakade så mycket.
fast hm, vet inte om det är pga lactulosen som magen rör sig väldigt mycket, eller om det var prinsessan som vaknade utav den?
känns lite olustigt faktiskt :S man kan väl inte stimulera tarmarna så mycket så att det skulle sätta igång förlossningen med en dos av lactulos????????
jo så hette det, ska kika på din länk, har googlat lite på det...tack snuttan...
så jäkla pinsamt....jisses....paranoida jag lixom....men blod det klingar inget bra, fast det e ju inte rent utan med flytning, kanske e bitar av slemmis då?!

hahaha jag menade såklart: "du ska inte oroa dig för att mjölken INTE ska räcka till"
här vart det tomt igen :S ska logga ut och kolla på jims värld istället och sova snart förhoppningsvis
tjejer, glöm inte svara på mina frågor ang lactulosen :) plzzzzzzzzzzzzzzzzzz ;)
godnatt alla mina fina augusti tråds flickor hahaha
sov så gott och godnatt :)
Godmorgon tjejer!
Tack för era svar angående lactulosen. Magen lugnade ner sig tillslut. Det var nog både tarm aktivitet och att lillprinsessan vaknade precis då.
Nu känns iallafall allt som vanligt och prinsessan sover, också som vanligt såhär dags ;)
Och vill bara tillägga att det ju faktiskt var BM som rekommenderade mig till att ta lactulos, så det borde ju inte påverka något :)
Men det var första gången jag druckit nåt sånt så jag blev lite chockad över all aktivitet i magen hahaha.
Pregga: ja typ på onsdag eller nåt sånt får hon komma hihihihihihihih
Alltså jag börjar bli mer och mer nervös inför förlossningen och känner nu att jag helst skulle vilja slippa den och bara hoppa framtill stunden då prinsessan kommer upp på mitt bröst.
3e natten nu som jag drömmer om förlossningen, haha