Inlägg från: elinnnnn |Visa alla inlägg
  • elinnnnn

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nallepuhmamma skrev 2010-07-26 11:07:13 följande:
    Fan att man skall gå och behöva vänta på provsvar och vara rädd
    är det provsvar om såret? för det var väl det du hade, något sår som dem inte riktigt visste vad det var? eller var det en blåsa? förlåt att jag glömt :S hoppas du får dina provsvar snart!! kram
    carohl skrev 2010-07-26 11:13:00 följande:
    Nä nu ska jag försöka gå och sova lite, hahaha, jag vet att det låter helt sjukt men min BM sa imorse att jag måste börja vila upp mig lite mera då jag är en "överaktiv gravid".
    Aja jag får väl göra som hon säger fast jag skulle behöva cykla iväg och handla på Maxi och till apoteket då mina niferex tog slut inatt...
    sova. ja det låter skönt =)
    passa på att vila nu du kanske inte får nån vila sen ;) :P
    Vår dotter är beräknad att födas i augusti 2010
  • elinnnnn
    Malinski79 skrev 2010-07-26 11:37:23 följande:
    Vad väntar du på för provsvar????

Elinnn: Nu är din STOOORA dag här, är så glad för din/er skull gumman! Hoppas ni får några dagar för er själva innan bebisen vill kika ut

Carohl: Han kanske prutar på engelska och jag inte fattar och bara säger "ja ja" Hahah...Nä då det ska nog gå bra
    åh tack söta du!
    ja vi får väl hoppas på att vi hinner med några dagar för oss själva haha. bara för det kommer jag säkert gå över tiden hahahahaha
  • elinnnnn
    puchelina88 skrev 2010-07-26 13:23:52 följande:
    hejsan
    vecka 38 i dag 20 dagar kvar;)
    om inte 40!!!
    grattis till ny vecka :)

jag har gått in i v.39 idag, tjodeloooooo ==)
    Pregga skrev 2010-07-26 14:43:45 följande:
    Oj, va jobbigt...mja jag hade med svårt att sova inatt, men det var pga jag log å skrattade när lilleman höll på asså...helt vild inatt! haha men fy va jobbigt å vakna var 30de min, men det sa dom till mig på bb att det var mkt vanligt det sista så därför var det viktigt att kunna vila emellanåt även på dan så man har ork när det sätter igång. hon sa du vaknar eller vänder sig om ca var 20de min nu det sista...
    hoppas du har det trevligt med väninnan nu....ååhh ikv kommer kärleken, woohooooo, *busvisslar*Oskyldig
    jo det bör ju vara dags snart kan jag tycka hahaha
    japp snart ska vi åka hemifrån för att hämta honom! helt sjukt, mindre än 3 timmar kvar. och jag har nyss kommit hem från väninnan... gud alltså, hela dagen har gått så snabbt!!!!!

haha ja det är mycket som är i luften ikväll =) {#emotions_dlg.flower} kram tillbaks

angående efter förlossningen, så planerar jag att åka hem så fort som möjligt. 6 timmar alltså. förutsatt att allt ser bra ut med både mig och bebisen såklart.
  • elinnnnn
    sofie och laura skrev 2010-07-26 16:20:20 följande:
    Hej eelin!
    JA jag hoppas att dom mår bra med?? Verkligen!

Dottern har iaf kommit in i en svartsjuke attack =( tyckte så synd om henne igår när hon sa att vi gillar bebisen mer!
    Förklarade för min 4 åriga dotter att jag älskar alla mina barn lika mycket Ni går först ihop!

Nu hör jag min lilleman gnälla irummet dags för maat!!

FÖRRESTEN 230 gramm har han gått upp nu väger han 2750 och det bara på en vecka snart når vi över födelse vikten som var på 2810 gram HEJJA HEJJA
    oCH HUVUDOMFÅNGET VAR PÅ 33
    heeeeeeej tjejen! du är sofie av "sofie och laura" eller hur? så man vet liksom ;););)

åh jag förstår att du tyckte synd om henne. hoppas verkligen hon inte tror att ni gillar bebisen mera för det gör ni ju såklart inte. fast det handlar ju säkert mer om bebisen nu än förut, men det är ju inte så lätt att förstå när man är 4år... Naw

Vad braaaa att vikten går upp så fint och att han växer och mår bra :) Och allt det där bara "från dig"?! DÄr ser du, det funkar ju =) amningen alltså hehe. grattis {#emotions_dlg.flower}
  • elinnnnn
    puchelina88 skrev 2010-07-26 16:39:22 följande:
    Här blir de någ 1 lr 2 nätter är ju vårat 1 barn!
    känns tryggare att vara kvar!
    ja med mitt första barn stannade jag 2-3 nätter. det kändes väldigt bra :)
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-07-26 17:19:24 följande:
    Hej Flickor, innan jag svarar på era meddelanden så vill jag gå ut med en VARNING-

våra bilder stjäls här inne å läggs in på Flashback å under rubriken-Fl, mjölkfyllda milfs.
    En medlem här inne har visst lagt ut bilder på mig, hon kallar sig mariohymn eller nåt sånt! En störd stackare som inte verkar ha ngt liv. Men nu e bilderna jag lagt in inte ngt jag skämms över men ni som inte vill hamna där -kolla över era inställningar.

kraaaam

ska svara på övriga inlägg nu :)
    vaaaaa!?!?! jag kommer ta bort min bild fastän det bara är en ultraljuds bild... vill inte att någon ska sno och lägga ut MIN ul bild på våran prinsessa
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-07-26 17:19:24 följande:
    Hej Flickor, innan jag svarar på era meddelanden så vill jag gå ut med en VARNING-

våra bilder stjäls här inne å läggs in på Flashback å under rubriken-Fl, mjölkfyllda milfs.
    En medlem här inne har visst lagt ut bilder på mig, hon kallar sig mariohymn eller nåt sånt! En störd stackare som inte verkar ha ngt liv. Men nu e bilderna jag lagt in inte ngt jag skämms över men ni som inte vill hamna där -kolla över era inställningar.

kraaaam

ska svara på övriga inlägg nu :)
    kollade länken här inne på FL och sen på flashback.... fy vad äckliga människor det finns som diskuterar kvinnors gravidmagar(och kroppar i övrigt, och hur kvinnan i fråga blivit gravid..... Skrikandes  ) usch nej, skönt att jag inte lägger ut några såna bilder....
  • elinnnnn
    puchelina88 skrev 2010-07-27 00:07:59 följande:
    mm de är jobbigt för man vet inte vilken sida man ska ligga på!
    lycka till hos BM, jag tycker du ska ta upp dem lite bruna flytningarna, bara så hon vet om det och kanske gör hon en undersökning.
    bara för att vara säker på hur det ligger till.
    kram
  • elinnnnn

godmorgon tjejer!

NI verkar sova fortfarande :P Här är ni iallafall inte.

Jag har sovit jättedåligt inatt, tror att det beror på att jag är lite härligt nervös nu när maken är här hahha

Jag vaknade halv 6 :S och har inte kunnat somna sen dess, självklart är jag den enda som är vaken..
    Eller ja, bebisen är också vaken, sparkar och rullar rundor därinne i magen hihihi

Pregga: NÄ DÄR SER DU, INGEN BEBIS FÖR MIG INATT *asg*

• elinnnnn
    Mandy86 skrev 2010-07-27 08:45:43 följande:
    Godmorgon!

Ser ut att bli ännu en varm och solig dag!
    V. 39 idag!! När ska det hända något mera...lalala..

godmorgon tjejen!

Ja , det ser verkligen ut att bli fint väder idag =) vad roligt, var lite nervös där ett tag att det bara skulle bli mulet och massa regn framöver =)

Ja, grattis till v.39 tjohooooooo =) 2 veckor kvar till BF.... Ja frågan är NÄR händer det?
    Men det är väl som i reklamen för triss skrap lotter.
    "Plötsligt händer det"
    Tur att vi har större chans på vinst än vad man har på deras ***** lotter hahaha

Malinski79 skrev 2010-07-27 08:53:56 följande:
    God morgon tjejen!!!!

Hihi, tänk att man kan sova så dåligt för att mn är nervös för maken Mysigt!!!
    Kan tänka mig att det va härligt att ÄNTLIGEN få hit honom, så nu kan ju bebisen få komma när den vill

Själv hade jag världens hormon gråtattack igårkväll Kollade på Topgun och även om jag sett den FLEEEEERA gånger och vet precis vad som ska hända och när så GRÄÄÄÄÄÄT jag när Goose dog..Tårarna fullkomligt rann nerför kinderna, det va tur att inte sambon vaknade Skäms

Nej,nu är det dax för mig och dottern att äta lite frukost här..Sen ska vi åka iväg och kika lite på bebiskläder, vi har ju egentligen allt redan men vi har tänkt att dottern ska få köpa något från sig!

Godmorgon fina!
    Ja verkligen härligt och ÄNTLIGEN!!!
    japps nu får bebisen komma precis när hon vill. DOck är det väldigt lugnt i magen så hon planerar säkert att komma efter BF, bara för det hahaha

Hahaha, naw gulle gråta under filmen. Jag såg en film för nån vecka sen, den var så hemsk ångrar egentligen att jag såg den men det var skönt att gråta en skvätt hahaha

Här ska det också bli frukost, magen vrålar efter mat hihi.
    Vilken söt ide att dotterna ska få köpa något till bebisen =)
    Lycka till hoppas hon hittar något fint :) Ha en underbar dag

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10