Vi fortsätter, Bf aug 10
Aja jag får väl göra som hon säger fast jag skulle behöva cykla iväg och handla på Maxi och till apoteket då mina niferex tog slut inatt...
passa på att vila nu du kanske inte får nån vila sen ;) :P

kram tillbaks
) usch nej, skönt att jag inte lägger ut några såna bilder....
godmorgon tjejer!
NI verkar sova fortfarande :P Här är ni iallafall inte.
Jag har sovit jättedåligt inatt, tror att det beror på att jag är lite härligt nervös nu när maken är här hahha
Jag vaknade halv 6 :S och har inte kunnat somna sen dess, självklart är jag den enda som är vaken..
Eller ja, bebisen är också vaken, sparkar och rullar rundor därinne i magen hihihi
Pregga: NÄ DÄR SER DU, INGEN BEBIS FÖR MIG INATT *asg*
godmorgon tjejen!
Ja , det ser verkligen ut att bli fint väder idag =) vad roligt, var lite nervös där ett tag att det bara skulle bli mulet och massa regn framöver =)
Ja, grattis till v.39 tjohooooooo =) 2 veckor kvar till BF.... Ja frågan är NÄR händer det?
Men det är väl som i reklamen för triss skrap lotter.
"Plötsligt händer det"
Tur att vi har större chans på vinst än vad man har på deras ***** lotter hahaha

Godmorgon fina!
Ja verkligen härligt och ÄNTLIGEN!!!
japps nu får bebisen komma precis när hon vill. DOck är det väldigt lugnt i magen så hon planerar säkert att komma efter BF, bara för det hahaha
Hahaha, naw gulle gråta under filmen. Jag såg en film för nån vecka sen, den var så hemsk ångrar egentligen att jag såg den men det var skönt att gråta en skvätt hahaha
Här ska det också bli frukost, magen vrålar efter mat hihi.
Vilken söt ide att dotterna ska få köpa något till bebisen =)
Lycka till hoppas hon hittar något fint :) Ha en underbar dag