Mandy86 skrev 2010-04-09 17:18:41 följande:
Äntligen hemma från jobb! Weekend has come!! Sedan en vecka tillbaka får jag näsblod mest hela tidenvarje gång jag snyter mig..har aldrig haft näsblod i hela mitt liv innan...Har hört att det är vanligt eftersom man har mer blod i kroppen eller något när man är gravid..är det någon av er som har detta?Kram
kan inget om det men jag har med haft näsblod sen jag blev gravid å i stort sett dagligen....
Idag har dagen bärjat med ett smärre helsike, med....tatatatataaaaaaa mitt störda x!
Jag hade ju lite ont i magen igår som jag nämnde, å messade han att jag kanske skulle åka in då jag va rejält orolig. men jag hörde inte ett ljud...å pratade med läkare, å efter en stund på dass me gaser som kan göra nog så ont så släppte det mesta, så jag messade att det va bättre. han ringer upp idag å frågar helt irriterat, -Var är du??
jag sa-jag e hemma å vilar. Han SKRIKER i luren, varför i helvete är du inte på sjukan för? du hade ju ont?? ska du inte ta hjälp innan du skiter ut en unge hemma??!! Va e du för morsa egenteligen??
Först blev jag skitledsen, SEN RASANDE!! å jag vrålade tillbax att en enda gng till han kränker mig eller beter sig så ska jag polisanmäla han! NU RÄCKER DET! jag har verkeligen försökt. Jag skrek tillbax att han kunde dra åt helvete, å inte skulle störa mig mer å att han INTE var välkommen på förlossningen då han bara stressar mig, å kränker på hög nivå. kallar mig för idiot VARJE samtal vi har.
Sen ringde jag familjerätten å pratade med dom som står bakom mig till fullo å sa-han har inga rättigheter innan faderskapet e klart, å vi ÄNDRAR inte på att du ska ha ensam vårdnad om du inte vill det.
Å faderskapet kan ta allt fr 1-2 månader. Å fram tills dess har han inget att säja till om. Dom sa även det att han kan stämma mig på gemensam vårdnad men att dom står bakom mig att det INTE ska bli så.
jag har verkeligen försökt trots att han kränkt mig om å om igen, jag har bitit ihop in i det sista, men nu tog mitt tålamod slut å jag bytte mob nr!
Jag ska inte ha ngt mer med han att göra alls!!!
Sen gick jag lillan å madde till glassbaren i det fina vädret å köpte kulglass å myste.
Nu tvättas det lite å sen lite sen midda....