den kära leken skrev 2010-04-12 07:48:57 följande:
Skönt att få gå och lägga sig igen.
haha jo det va det, tyckte jag-men inte lilleman :) haha
jag kunde inte somna om...så det blev lite vila bara..jaja...det va mys det med..
puchelina88 skrev 2010-04-12 08:50:45 följande:
Godmorgon tjejer!!jaha då har vi måndag och ny vecka för mig;)jippi;)vecka 23;)underbart väder i dag oxå skönt;)
Grattis till ny vecka :)
SweetLilly skrev 2010-04-12 09:47:19 följande:
pregga; nej jag ska till BM imorgon, så jag ska be om det då! Då ska jag få mäta SF.måttat första gången!! Spännande! Men jag är så orolig, jag känner ju inte mitt Pyre alls ofta eller mycket, det blir nån lite liten buff bara nån gång.. alla ni pratar om massa bufflande och sparkande..
Jag kan nästan lova dig att det inte e ngn fara, jag hade ju jättesvårt å känna min prins ett tag, MEN han ligger ju i säte å sparkar typ uppåt. Å ngt som va jätteskönt det va när jag va på ett Ul å såg han sparka men kände det inte, jag har ju även moderkakan i framvägg å den fungerar som en stötdämpare.
jag var åxåx riktigt orolig...tyckte alla kände så tydligt utan jag....nu har jag kännt han mkt, mkt tydligt de senaste 4-5 dagarna, hela magen skakar till å han tom väcker mig. Å det kommer bli så för dig med snart, du vet...nu växer bebisen på rejält å det kommer bli mer trångt för den att röra sig....ge det en v eller nåt så ska du se..