Pregga skrev 2010-09-20 19:52:43 följande:
hahaha va roligt, lilleman var hungrig så jag sklojjade med honom å slängde fram brösten å dinglade dom fram å tillbax å sa -häääär kommer maten, ungen gav upp världens leende med hela ansiktet, hahahahah
Haha du är för rolig fick mig ett gott skratt tack för de

Mandy86 skrev 2010-09-20 11:19:37 följande:
De va väl jävla fan också! Gick ju med infektion efter förlossningen och antibiotikatabletter i 14 dagar, sen blev jag förlkyld och grejer, nu har jag fått svampinfektion på grund av antibiotikatabletterna!
Nu är jag trött på att inte vara frisk :( Dessutom begravning på fredag då mormor dog förra veckan, suck!
Deppig blir man också av detta höstrusket! Ska se film och bara mysa med lillan idag!
Hoppas ni andra mår bra! Kram från lilla mig
Usch då! Krya på dig.
Beklagar sorgen för din mormor. Kram..
elinnnnn skrev 2010-09-20 17:29:41 följande:
jo det är klart. det är en ny dag imorrn.
Min snutta har inte sovit alls bra inatt och tuttat på nästan hela dagen, jag är såååååå trött!
nu har hon äntligen somnat och hon får fortsätta sova i bärsjalen, jag vågar inte lägga ner henne,. hon sover superlätt om dagarna (oftast sover hon ju bra på natten förutom den senaste)
ssssssss8 skrev 2010-09-20 08:07:42 följande:
Nej vad tråkigt om nappen ställde till med så mycket besvär! Tur att ni kom fram till vad som orsakade magont iaf.
Här har våran lille ögoninflammation så hela ögat är igen varje gång ha sovit men så länge han klarar sig undan förkylningen som jag drabbats av nu så är jag bara glad.
Förra veckan log han medvetet första gången jag blev sååå lycklig!
Naw stackars er lille grabb! hoppas som sagt att han inte blir förkyld också. krya på er!
Ah det är väl härligt när dem ger en ett leende :D så sött
Tråkigt när de inte sover men de ha ju alltid en orsak till det också men det är ju bara för svårt att veta vad som är felet.
Våran lille sover 5-6 timmar innan han äter första gången och efter det sover han kortare perioder mina andra barn har jag varit vaken med typ 10 ggr/ natt när de var små så jag är lycklig och tacksam att han sover så här bra.
Nej nu vill han inte vara på dator mer mamma skynda dig!
Vi hörs!!!