Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Malten skrev 2010-04-17 14:01:15 följande:
    Den innehåller 0.5% alkohol, vilket räknas som alkoholfritt. Även ex filmjölk innehåller en liten mängd alkohol. Det är alltså helt ok att dricka 
    ok, men då avstår jag, hahahaha
    Malten skrev 2010-04-17 14:05:01 följande:
    Japp jag har också samma "problem". Det är fullt normalt enligt vad jag förstått..
    va skönt att det e fler som upplever detta :) pustar ut...
    elinnnnn skrev 2010-04-17 14:24:49 följande:
    jo men det förstår jag. men det finns ju massa barn som inte har 2 föräldrar och mår bra iallafall. ibland beroende på föräldrarna så kan ju faktiskt barnen må dåligt...vad rolig din dotter är. hon har ju nog rätt, han sover nog :D
    jo jag vet, jag liderr ju inte av att inte ha ngn pappa idag :) haha jo min dotter e underbar..
    Belly skrev 2010-04-17 16:57:01 följande:
    Helt sjukt vad man längtar..:) Skulle inte du oxå göra ett i 3D fast i Gbg?
    hihi nej jag ska inte göra 3d ul...men jag tror man kan det här i gbg :)
  • Bubbis10
    Belly skrev 2010-04-17 17:01:23 följande:
    Så skönt att det finns personer "där ute" som kan svara på ens frågor o lugna ens nerver.. Nu vet man ifall det skulle hända en själv..
    haha jo jag tänkte det :) det e skönt å få höra fr ngn som vet vad dom pratar om med ju....
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-17 17:23:16 följande:
    jepp =P Vi har vart borta hela dagen så jag orkade inte ställa mig och laga nåt mer avancerat än så, hahaJösses vad det blåser här!! Utemöblerna har virvlat runt ute på gräsmattan som vantar!
    jaaa här e det full storm, men bor inte du med i gbg?
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-17 17:52:42 följande:
    jo ett par mil norr om!
    hhahaha, jo det har ju vart storm här idag så det heter duga :)
    carohl skrev 2010-04-17 17:56:23 följande:
    Jag pratade med Pregga nyss i telefon och la på för att ringa till mammas kille då han hade ringt mig. Hur som helst jag sa som jag sa till Pregga så hade jag planerat att sova en stund då jag är helt slut efter att ha varit på stan i många timmar (2 haha). Mammas kille sa att han kommer över med detsamma för att jag ska sy upp ett par brallor åt honom som jag har lovat och han ska ha de ikväll... suck! Så blev det med min vila och jag som verkligen behöver den nu!
    mwn fy va jobbigt gumman...hua...
    knyzzel skrev 2010-04-17 19:56:44 följande:
    Hej hej. Allt bra me dej å familjen? hann inte snacka så mycket igår. Jag var bara så trött. Här e allt lugnt. Ska bada dottern nu å passar på att ta en dusch själv, men jag ska in lite senare igen. kanske ses
    jag e garanterat inne sen.

asså typiskt mig, skulle gå bakom en stol å har inte fattat riktigt än hur stor jag e, å råkade ta i lite med magen i stolsryggen, fick ju inte ont men blev orolig IGEN!!!!
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-17 20:25:56 följande:
    pregga; så som jag ramlat och farit runt och har en bebis som verkar mår toppen så är det nog lugnt för dig med
    haha tack gumman :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-17 21:16:31 följande:
    Super fina saker å kläder till den lill*. Å magen börjar ju komma på riktigt nu oxå ju. Kul för dej NU e jag tillbaka framför datorn. Skulle bar bada lillan å duscha av mig arbetsdoften (jobbar på en återvingscentral med bla sopor.)
    haha men då va det la skönt med en duch nu..urk skulle inte klara stanken, nu har min dotter en kompis som ska sova här, å jag som e skittrött...men men dom tycker det e kul å flickan ifråga e ju snäll :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-17 21:29:08 följande:
    Ja, men då har du ju 2 som kan passa upp dej hahahahaha massera fötter, hämta dricka mm
    hahahah mja den möjligheten såg jag ju inte ;)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-17 21:35:05 följande:
    Nä, d gäller att var observant... Kan du skicka hit dem sen, kanske....
    hahahah du kan ta dom, helt klart {#lang_emotions_wink}
    asså visst e det kul att dom kommer överrens osv, men jag e sjukt trött själv å hade bara viljat få vara typ...
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-17 21:42:52 följande:
    Jo, samma här. Tack å lov för silvertejp när barnen är högljudda
    haha aa det e en bra uppfinning det där asså....*asg*
    asså nu kliar det på ena sidan av magen,funderar på om det e huden som expanderar...hm...men jag tycker jag står still nu i växten på magen ju...får små sd nu varje dag, dock inte lång å inte heller smärtsamma..utan när jag e ute å går typ...
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-17 21:53:38 följande:
     Det har jag oxå (sd under promenader) prova ta mindre å långsammare steg. Fungerade för mig. Man vill ju inte sitta inne när solen skiner så härligt. Min hud stramar oxå ibland. Speciellt efter duschen, men d funkar med lite badolja eller babyolja. D e väl som huden först sväller (där av rynkiga fingertoppar) å sen drar ihopa sig när den torkar
    ok, jo jag får fösöka dra ner på tempot när jag går, e såå van att gå i snabb takt....vanesak...jo asså nu på kvällen så kliade det så sjukt på ena sidan bara..men som sagt, det börjar väl strama, å jag ser inte ngn skillnad på magen längre fast andra gör det.
    fick höra fr mina grannar-ååh va fint du bär din mage, du bär fram han jättefint.-...blev såå stolt :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10