Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Har funderat på detta med nr 2....jag trodde jag va förstoppad,men man skiter ju bara ut överflödet....å det va inte mkt! så jag antar att min kropp suger åt sig en jäkla massa  me tanke på hur mkt jag äter...

• Bubbis10
    Lysmasken skrev 2010-04-18 10:56:06 följande:
    Bakade solrosbröd/bullar. Det var helt ok men det är inget bröd jag kommer baka så ofta. Gillade inte heller det innan men sen vi flyttade till huset förra året så har jag börjat gilla det mer å mer.Har tvättat 3 maskiner med tvätt oxå, men det där att hänga upp & vika det är ju mindre roligare.Försökte kratta ena landet härom dagen & plocka lite ogräs. Gick inte riktigt bra, magen börjar ju bli lite ivägen. Hur fasiken ska jag fixa mitt trädgårdsland...Var på kalas igår hos en släkting idag är det kalas hos en annan släkting.
    asså nybakat e ju det bästa, men palla asså....beundrar dom som gör det...hahaha jisses va aktiv du e då, hahaha jag tycker det e en bedrift att gå å handla....
  • Bubbis10

har inte vägt mig nu på ngn V men jag tycker jag står stilla....suck....

• Bubbis10
    carohl skrev 2010-04-18 11:18:29 följande:
    Nu ska jag iväg, ha det bra så länge!Kram
    Vi hörs sen gumman, flickorna pockar på uppmärksamhet här å vill planera dagen, har lite svårt å koncentrera mig på samtal då...sorry, men vi hörs sen..Kram
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-04-18 11:10:40 följande:
    Nu blev min sidfot knasig oxå...Suck för internet å datorer ibland!!!
    Fy va jobbigt asså....tur att vi har 2 datorer, eller tja 3 faktiskt men den ena ska vi ju sälja...
  • Bubbis10

Som jag skrev igår så har min dotter en väninna hemma som sovit över, båda har kanin å den andra tösa tog med sin....dom gillar varandra, men stampe blev helt till sig å hoppade upp på tova å ville INTE att han skulle jucka på henne, jag bara vrålade-sära på dom....hahahah ungarna tjöt av skratt å frågade varför han gjorde så, det va inget som natalie hade lärt han sa hon helt upprört, hahaha
    jag svarade-för han e en snusk mummrik!
    Dom skrattade så....jisses...

• Bubbis10
    Lysmasken skrev 2010-04-18 13:04:21 följande:
    Nja aktiv  det skulle inte min make tycka. Han säger att han tänker inte hjälpa mig med landet iaf.
    hahahahahahaahaa ok :)
  • Bubbis10

Idag fick jag det där jättegoda....MUMS dolmar av en väninna som är turk,kurd....älskar deras mat, spiciellt dessa underbara dolmar...sitter å njuter, å tänker efter en stund,hm vad e det för kött i?

HERREGUD E DET LEVER?????????????
    jag ringer fort som attan å frågar, det va det inte. haha mannen i fam svarade lungt att man aldrig har lever i dolmar....
    *pustar ut*

• Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-04-18 20:52:18 följande:
    hej tjejen :)Hahaha åt dina dolmar du i lugn o ro :)
    hey gumman :)

har du ätit sådana ngn gng? såå goda asså...
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-04-18 21:07:16 följande:
    haha nej det har jag inte...inte en aning vad du menar :P
    hahaha ok, det är vindruvs bld i leger som man rullar in ris me kött,yougurt å kryddor bla å kokar så....MUMS!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10