Vi fortsätter, Bf aug 10
Det är klart man vill känna. Jag har inte varit säker på att det är trollet jag känner och är fortfarande inte det. Ja det är bara att vänta.
Ja vi har RUL samma dag. Det var därför jag skrev vi ;)
Det är klart man vill känna. Jag har inte varit säker på att det är trollet jag känner och är fortfarande inte det. Ja det är bara att vänta.
Ja vi har RUL samma dag. Det var därför jag skrev vi ;)
Jag tycker tiden går ganska fort nu ändå. Nu är det ju bara 2 veckor kvar. När vi fick tiden var det 6 hela veckor. Det kändes som en evighet. Men kan tänka mig att de sista dagarna kommer snigla sig fram. Som tur är så ska jag på konfrens måndagen innan och sen är det dirket på morgonen den 23:dje. Längtar så klart massor.
det är säkert bra.
Måste nog försöka börja med lite yoga eller annat strechövning. Har blivit stel som en pinne. Har ju inte riktigt kunnat röra sig som man vill dels pga yrsel och dels pga anfåddhet. Nu börjar den försvinna och jag känner hur alla muskler blivit korta och spända.
Vi har tid direkt på morgonen, 7:45.
Ja vi var på ett VUL i vecka 7+0
Nej vi har inte handlat nåt. Efter RUL ska vi kolla över vad vi behöver. Kommer få massa av mamma och mina syrror. Vagn kommer vi köpa på blocket. För min del spelar det inte så stor roll hur den ser ut bara den har stora hjul så den går att köra på grusvägar, vi bor på landet och jag går aldrig i affärer frivilligt.
Jag har inga känningar i bäckenet ännu. Inga foglossningar. Får lite ont i svanken om jag står upp för länge men så har det alltid varit.
Du vågar säkert handla nu!
Själv avskyr jag att handla och har bestämt mig för att jag slipper fram till RUL men sen måste jag ta tag i det.
Jo det är underbart med solen och våren. Snön smälter massor. I helgen upptäckte jag till min stora glädje att det närmast husväggen, där det är varmast och snön förvunnit, att det sticker upp påskliljor och lite annat :) Underbart. Men vill gärna att snön försvinner från vår lilla grusväg nu. Det är isigt som bara den och går inte riktigt att köra på ännu. Men jag hoppas på slutet av veckan.
:) Jag har varit på jobbet sen halv 7. Gick upp halv 6. Älskar tidiga mornar. Sov så gott!
Åhh så spännande. Klart du är nervös.
Funderar också på en tur till Gekås. Men ska först inventera, skriva lista och gå på RUL. Vi bor ju inte så långt ifrån dock så jag kan åka flera gånger om jag vill.
Nej jag tycker inte heller att det är nån höjdare. Men det tar mig 20 min att köra. Det är väldigt sällan jag får med mig allt jag har på listan. Nu låter det som jag är där hela tiden men det rör sig om kanske 1-2 ggr per år.
Pregga: Förstår att du håller dig hemifrån när de håller på att stöka! Vad gäller maten är det ingen fara så länge de håller kylskåpsdörrarna stängda.