Familjen Mu skrev 2010-04-23 20:15:58 följande:
Hehe... jag e nog sådär lagom galen Jorå bara bra tack, men fy man blivit trötter. Behöver knappt göra något så stupar man nästan. Går jag fort får jag sammandragningar o sen känner jag mig lite som en elefant oxå ibland Hur står det till själv?
haha me like ceazy women :) haha
vad det gäller Sd så känner jag åxå av det mer å mer spiciellt om jag jäktar, eller går för fort. Pratade med min Bm om detta idag, sen har jag bokat upp mig på en tid den 7 maj för blivande mammor med en sjukgymnast på 2 timmar, efter kursen så får man prova ut ett gravidbälte å låna så länge som det behövs :) kursen kostar bara 50 kr :)
Sen e mina känslor lite upp å ner, men det ger la med sig....blev lite hm..mer känsloladdat än jag trodde å träffa
x.et igår....
sofie och laura skrev 2010-04-23 20:51:01 följande:
Pregga:Kommer nog antagligen shoppa in saker mer nu =) nu börjar det närma sig mer eller mindre ju!hihihi
hihihi åå va kul gumman, ja jag har redan shoppat loss till den lille nu i dagarna senast idag, såg det sötaste baby täcket jag sett i mitt liv, fanns 1 i babyblå vi, samt ett rosa/vit...måste nästan fota å lägga in det för jag tycker inte jag kan beskriva det såå bra som det ser ut, tom min dotter utbrast-ååhh mamma va fint baby täcke :) vaaar har du hittat det? hahahaah jag e såå glad :)
å han har dessutom vbart mkt aktiv idag, å japp nu går det undan..
SweetLilly skrev 2010-04-23 20:56:15 följande:
hej tjejer! ja det är ju inte direkt nåt jättemingel här nu Vad har ni för er??Vi har vart och fikat hos svärisarna, nu ska vi montera säng
haha jaa jag har ju inte vart såå aktiv sen igår heller...vart lite känslomässigt ur balans kan man väl säja men nu så...