Inlägg från: Mandy86 |Visa alla inlägg
  • Mandy86

Vi fortsätter, Bf aug 10

Okej tack för svaret!

BF 100809
  • Mandy86

Jo vi är helt inställda på att gå över tiden med två veckor, bara trisst väntan nu i slutet =)

Försöker sysselsätta mig med städning, baka, tv, promenader och böcker iallafall Solig

BF 100809
  • Mandy86

tetta: min BM har bokat in en extra tid 10 dagar efter BF dvs. 19 augusti och så sa hon att om inte bebisen kommit då, så ska vi boka in en ny tid  2-3 veckor senare och kolla läget då. men herregud! så länge kan jag inte gå över. ibland är dem allt bra luriga....

BF 100809
  • Mandy86

Pregga: alla runt omkring en verkar tycka det är kul att skoja om att gå över tiden osv osv..medan man själv letar tecken efter att förlossningen ska sätta igång

BF 100809
  • Mandy86

Ska göra vad jag kan för igångsättning om det går så långt

BF 100809
  • Mandy86

Gomorron! Så är jag också inne..fan vad ni skiver, har knappt hunnit läsa i kapp sen igårkväll!

Elinnnnn: Ja, va fan..nu får det sätta igång! =) På senaste UL (v.32) sa dem att hon växte enl. måtten precis på dagen så då borde hon komma alldeles snart.

Känner fortfarande INGENTING, men efter att ha läst Nallepuhmamma att det kan starta bara sådär utan förvarning så är det vad jag hoppas på!

Puchelina88 grattis till pojken, skönt att du slapp mera väntan!!

BF 100809
  • Mandy86

Idag enligt RUL v.18

1 augusti enligt sista mens och barnmorskan

BF 100809
  • Mandy86

Bäst att sysselsätta sig och försöka släppa tankarna på att gå över tiden, behöver nog bara tänka på annat så lossnar det kanske, haha!

BF 100809
  • Mandy86

Har ju haft huvudvärk och varit hes hela förra veckan, imorse när jag vaknade var jag lite täppt i näsan och ännu mera hes, va faan, hur mycket krafter har man egentligen

BF 100809
  • Mandy86

tiden går så fort! snart mitten på augusti!!

vem var det som skrev om fredagen den 13e? jag är halvt skrockfull haha..föder säkert då!

BF 100809
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10