Pregga skrev 2010-07-21 22:43:51 följande:
Jo det tar på mig att undra fr ena dagen till den andra om han ska vara en del i vårt barns liv eller inte...men nu måste jag i ärlighetens namn säja att jag ser inte längre vad han ska tillföra vår son?
Han har haft mob avstängd för att han skulle sova-TÄNK OM det hade dragit igång å han stänger av sin tel....hur engagerad e man då...? Fasiken asså, jag önskar att jag inte blev besviken...men mina känslor e ju inte d-samma så nu ser man ju ändå ur en klarare synvinkel.
jag ska göra som jag tänkt fr början ang förlossningen..lika bra, så kan han ha sin tel avstängd å sova!!
Å han vill ha delad vårdnad, skratt retande, han har inte funnits där ett jäkla skit under hela denna tiden som jag varit gravid. han fråhar inte ens om jag behöver hjälp å handla, tom min mamma reagerade på detta å även nu det han gjorde ikv tycker hon var uselt.
Malinski79 skrev 2010-07-21 22:30:45 följande:
Nej du Pregga!!! Som han verkar komma och gå så skulle jag då inte lita på att han kommer finnas där NÄR det väl är dax...Jag tycker nog att du ska "skita" i honom och ta med dig någon du känner att dukan lita fullt ut på,för det skulle jag då INTE göra på den mannen

Förstår om det låter hårt att dömma honom såhär,men jag tror fortfarande att du klarar dig sååå mycket bättre utan honom (även om jag förstår att du vill att sonen ska ha en pappa)..
Fy, vad egoistiskt tänkt av honom att stänga av telen.. Det bevisar ju bara ännu mer att han inte vill vara med! KLart att du blir besviken, hade ju vem som helst blivit!
Ja, gör som du bestämde från början. Det är en mer hållbar plan!
Jag önskar att jag hade en bra lösning till dig..Så himla mycket jag önskar det! Men jag tror att du seriöst måste fundera ut om du verkligen kan ha kvar honom i ditt liv? Kommer det verkligen fungera allt det du hoppas på?