Nallepuhmamma skrev 2010-07-22 10:45:31 följande:
Att gå över tiden är ett rent helsicke.
Har också gått över med mina bägge andra barn och lär ju bara för det gå över med tösen här nu med *suck*...
Jag hoppas på att min man hjälper mig sen längre fram vid BF att sexa på vilket nog han inte lär hjä'lpa till med för han verkar så anti emot sex nu också
Man känne rju sig lagom snygg nu för honom när han knapt äns ser mig och inte vill ha mys i halmen...
Vad skönt din hinnsvepning hjälpte då...Hade gärna viljat ha en hinnsvepning sen nu också vid bf eller precis innan bf och hade hoppats på att den skulle hjälpa.
Ska försöka få hinnsvepning igen. Den nya bm som jag har är inte så pigg på det. Men det måste gå...
Jag vill inte gå över igen. Det var ju tusen gånger jobbigare. Folk ringde och sa. Är du hemma?? Nähä...
Så jag svarar inte i telefon efter v.39! ;)
Maken är inte anti sex så nu jäklar!!!!!! Får attackera honom när han kommer hem ;)
elinnnnn skrev 2010-07-22 10:51:50 följande:
jag gick över tiden med mitt första barn, dem dagarna var ju 100 ggr längre än dem 9 graviditets månaderna tyckte jag.
otrooooligt drygt.
jag håller tummarna för att du, och alla andra härinne, slipper gå över tiden!!!
jobbigt att du är pro sex och mannen anti :S här är det mer tvärtom vilket också är jobbigt i och för sig...
Visst var det jobbigt att gå över. Varje dag var som en månad.....
Pregga skrev 2010-07-22 11:39:29 följande:
Vi höjer våra glas å gör en fet skååååål för knyzzel
Varma gratulationer knyzzel fr oss alla Fl mostrar, haha

SKÅÅÅÅÅÅÅL TA MIG TUSAN!
Skål!!!!!!!!
Pregga skrev 2010-07-22 11:37:09 följande:
Tack stumpan, tjohooooooo
Ny vecka idag :) 37...hihi
Grattis även till er andra, carohl,tetta mfl.....nu e det inte lång tid kvar :)
Grattis gumman till en ny vecka!!!