-
hehe va kul =)ssssssss8 skrev 2010-02-14 14:15:12 följande:In i mina favoriter också nu! -
Va bra så vi inte tappar varandra :) hihiNallepuhmamma skrev 2010-02-14 15:26:33 följande:Då e jag här nu med -
haha aa här går det undan gumman=)annacarin88 skrev 2010-02-14 17:23:32 följande:okej, så ni är här nu =)hihi, måste hålla mig uppdaterad. händer mycket på en helg märker jag ;) -
hehe gumman, det gör jag med =) vi ligger ju exakt lika =)puchelina88 skrev 2010-02-14 17:47:18 följande:Hejsan Tjejer!Nu är jag oxå här;)Har nu haft en bra helg??ja har lagt upp en bild på min mage!!i morrn går jag in i vecka 15;) -
Nu väntar vi smått, vissa av oss för första gng andra för andra , trejde osv.....
Men ngt vi alla ska gå igenom så småningom med våra barn, det är de fruktade tonåren.
Här är en liten dikt som jag vill dela med mig av....kan vara bra till hands för framtiden. -
Låt Mig......
Låt mig få vara en trotsig tonåring.
jag kommer att bli vuxen.
Låt mig få springa min väg,
jag kommer att återvända.
Låt mig få hitta min egen väg,
jag kommer ändå att söka..
Låt mig få snubbla.
jag kommer att resa mig.
Låt mig få deppa och vara sur,
jag kommer att bli glad igen.
Låt mig få hitta mitt eget liv.
jag kommer att lämna dig snart..
Låt mig få ha hemligheter
jag kommer att berätta dom sen...
Låt mig inte bli sårad
jag litar ju på dig...
Låt mig få prata när jag behöver
jag klarar inte det här själv...
Låt mig få gå när jag är redo..
men släpp mig inte helt.
Låt mig få komma igen och vara liten
jag vill inte alltid vara stor.....
-
Naaw , hehe tack så mkt malten..gullig d e, blir ju rörd här.....Malten skrev 2010-02-19 16:53:51 följande:Fin och tänktvärd dikt Pregga! Du är saknad i tråden, det är ganska dött där nu.
har allt haft tankarna på dig å ett par till....hoppas allt e väl med dig å din magge :)
Sj så får jag sluta äta saltgurka nu, jisses...vart hos läkaren idag..å har fått en allergichock. det va la inte så sunt å äta typ en burk om dan....hahaha fick röda utslag över hela bröstet som kilade så, sn lite svullen i halsen...so NO MORE SALTGURKA! haha
Jo dikten e fin...har hjälp mig en del det sista....
Kraam -
Tack så mkt gumman =) vi ska alla gå igenom denna period, även om det känns långt ifrån just nu. Min dotter e redan där....å jag ska dit senare igen,å det går så mkt snabbare än man tror....den kära leken skrev 2010-02-20 09:12:41 följande:Vilken fin dikt Pregga. mycket tänkvärd.
:) -
hehe jag ska skriva in dig gumman :)carohl skrev 2010-02-20 12:09:51 följande:Skriv in mig mig i bf listan gumman. Den 24:e.Massa kramar!
hehe ska backa i den andra tråden lite senare i Ef...så ska jag lägga in dom som skrivit upp sig :)Hehe va kul gumman, att du kikar in :)Familjen Mu skrev 2010-02-20 12:21:59 följande:Oj va det startas "bf augusti" trådar Hänger såklart på iallafall!Hihihihi naaw....bkir lite fuktig i ögat här hörru stumpan. Du e ju bara för go asså....carohl skrev 2010-02-20 12:24:18 följande:Jo den andra slutar ju snart... Dessutom saknar jag Pregga
min latinska lilla ros :)
Puss
-
hehe åå va glad jag blir =)Familjen Mu skrev 2010-02-20 12:34:45 följande:Pregga: Jag kikar inte bara in utan tänkte stanna också