Inlägg från: Singoalla78 |Visa alla inlägg
  • Singoalla78

Vi fortsätter, Bf aug 10

spelarroll skrev 2012-11-04 11:21:11 följande:
    nej inte roligt alls !!!!!!!!!!!!!!!!!! :P

nämen det mesta av hennes utbrott har kommit efter att hon fått ett lillasyskon så det handlar nog mycket om att hon vill ha mer uppmärksamhet. din lille grabb är ju enda barnet, eller ja enda lilla barn din dotter är väl rättså stor? minns tyvärr ej hur gammal hon e...

en liten?? va? har du fått en till? hehe WOW Grattis...å för jisse namn glöm inte vårat skålande för varje bebis, så skååål för ditt lilla nytillskott å även för lille Jemina såklart , skååål ta mig tusan Skål
    hahaha Min stora blir 14 år i feb, men du...hon e åxå sotis å man har ju hört ett par gng nu att lilleman är den lille favoriten, haha
  • Singoalla78
    spelarroll skrev 2012-11-04 11:43:48 följande:

hahaha tack! men gumman har du glömt det? tror tom du gratulerat mig ;) som sagt hon e redan 2 månader ;)

jo det e klart äldre barn också kan bli sotis men det är stoooooooooooooooooooor skillnad på en två åring och en 14 åring ;) ;) en 14 åring har lite mer kapacitet till att visa/prata om sina känslor inte som en två åring som bara kan typ skrika ut sin frustration, eller slänga sig på golvet och inte resa sig  upp om inte just mamma hjälper henne ;)
    men men det går nog över snart hoppas jag :P

och ja skåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååål ;) ;)Skål     
    hehe förlåt...jag e lite vimsig...e lite mkt omkring mig så mitt minne sviker tyvärr...
    Jotack, min stora tycker att jag baaaaara gosar med den lille å baaaaara skämmer bort honom å han e ju såklaaart mammas lilla favorit! hahaha ändå så älskar han henne så mkt så mkt, när han hör nycklarna i dörren å hon kommer hem fr skolan så jublar han äv glädje, springer ut i hallen å bokstavligen kastar sig handlöst i hennes armar å säjer, natta hemma kooolan nu :) Å hon älskar han mest av allt, hon säjer alltid att han e det finaste somhänt henne men hon blir svartsjuk ändå, har haft mamma för sig själv i alla år så kommer denna lille å puttar bort henne fr mig å vrålar MINmamma, haha aså det är otrolig skillnad på dom men en sak har dom gemensamt, trotset :) hahaha min lilla slänger sig åxå på golvet å ngt han lärde sig JÄÄÄKLIGT fort det är att om han säjer, mamma föööörlååååt så smälter mamma sådär direkt å pussar på mig så den tar vi till om vi vart busiga :) haha jaa skååååål ta mig tusan :)
  • Singoalla78
    lillabambi skrev 2012-11-04 15:03:44 följande:
    Stor SKÅÅÅÅL!! :)
    Spelarroll vad blev de för sort denna gången?
    hahaha näe ta mig tusan skåla i vad du vill, sj sitter jag å höjer glaset för oss alla här inne som följts åt nu under ganska så lång tid med en god cappuchino med grädde i , skåååål till era nya bebisar :)
  • Singoalla78
    lillabambi skrev 2012-11-04 18:25:24 följande:
    Haha menade ju vad hon fick för kön på bebis knäppis ;) pöööss
    hahahahahaha dööör av skratt, Tack det behövde jag nu, asg...pööössss gömman <3 som sagt,minst sagt förvirrad....
  • Singoalla78
    spelarroll skrev 2012-11-05 08:03:57 följande:
    tack lillabambi, flicka blev det som det står i singoallas inlägg ;) (plutta)

fast ja singoalla du grattade iofs till graviditeten ser jag nu då du skrev inlgget i juni och hon inte föddes förräns augusti ;) ;) ;)  
    <3
  • Singoalla78
    Unexpected skrev 2012-11-21 13:08:12 följande:
    Jag vill inte ha fler barn.. Min sista (2 åringen) tar ju redan musten ur mig.. Tungan ute  Men det går bra och livet fungerar även om jag önskar att hans behov av att vara självständig var lite mindre.. Fast å andra sidan är det bra med ett barn som kan klä på sig själv.. Så det är inte helt dåligt. Skrattande
    haha näe här blir det inte heller fler, min lille talle är som 3 barn i ett , sjövild :)
  • Singoalla78
    puchelina88 skrev 2012-12-07 11:16:00 följande:
    Hejsan tjejer!

nu har min Viktor fått vattenkoppor:(
    tycker såå synd om honom!!
    hoppas ni alla mår bra!?   
    Naaw lille killen då...här har vi inte haft det än...inte ens min stora, å hon e 14 år snart...bävar för den dagen..hoppas han kryar på sig fort. Min lille har just nu öroninflammation å halsont å sååå täppt i näsan så han har svårt å andas...mitt lille hjärta :/
  • Singoalla78

Japp då var det dags igen, discoprinsen ska få ett syskon :)

• Singoalla78

ja nu fick jag en brun flytning...å ont så jag åker in nu..:)

• Singoalla78
    Unexpected skrev 2013-11-04 21:47:04 följande:
    Hoppas det inte är någon fara.. 

hej hej, ingen fara här än...men jag har en cysta som e stor som ett plommon, därav smärtan å den konstiga flytningen...men aså man har redan glömt allt å oroar sig igen..haha galet...
  • Singoalla78

Flickor, nu e det dags igen, hehe då + ade jag på nytt i förigår :) Får hoppas att det håller sig nu :)

• Singoalla78
    lillabambi skrev 2014-02-07 12:43:28 följande:
    Hopppas hoppas fina fina vän ❤️
    hehe tack gumman :) Därav att jag inte gått ut med det på fb än ;)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10