spelarroll skrev 2012-11-04 11:43:48 följande:
hahaha tack! men gumman har du glömt det? tror tom du gratulerat mig ;) som sagt hon e redan 2 månader ;)
jo det e klart äldre barn också kan bli sotis men det är stoooooooooooooooooooor skillnad på en två åring och en 14 åring ;) ;) en 14 åring har lite mer kapacitet till att visa/prata om sina känslor inte som en två åring som bara kan typ skrika ut sin frustration, eller slänga sig på golvet och inte resa sig upp om inte just mamma hjälper henne ;)
men men det går nog över snart hoppas jag :P
och ja skåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååål ;) ;)
hehe förlåt...jag e lite vimsig...e lite mkt omkring mig så mitt minne sviker tyvärr...
Jotack, min stora tycker att jag baaaaara gosar med den lille å baaaaara skämmer bort honom å han e ju såklaaart mammas lilla favorit! hahaha ändå så älskar han henne så mkt så mkt, när han hör nycklarna i dörren å hon kommer hem fr skolan så jublar han äv glädje, springer ut i hallen å bokstavligen kastar sig handlöst i hennes armar å säjer, natta hemma kooolan nu :) Å hon älskar han mest av allt, hon säjer alltid att han e det finaste somhänt henne men hon blir svartsjuk ändå, har haft mamma för sig själv i alla år så kommer denna lille å puttar bort henne fr mig å vrålar MINmamma, haha aså det är otrolig skillnad på dom men en sak har dom gemensamt, trotset :) hahaha min lilla slänger sig åxå på golvet å ngt han lärde sig JÄÄÄKLIGT fort det är att om han säjer, mamma föööörlååååt så smälter mamma sådär direkt å pussar på mig så den tar vi till om vi vart busiga :) haha jaa skååååål ta mig tusan :)