Vi fortsätter, Bf aug 10
Pregga skrev 2010-07-12 20:26:29 följande:
Godkväll :)haha asså jag tror vi här inne e lite utspridda över hela landet, va kul..
det har varit sjukt varmt här med, men samtidigt så älskar jag sommaren, men svullna fötter å händer kunde man ju vart utan, men ett litet pris att betala då jag inte har foglossning inte mått illa en dag, hihi så jag kan ju inte med å gnälla sååå mkt...hahaha
e lite orolig över en sak idag, var ju å gjorde Ctg,å då tar dom som en platta å trycker emot magen, först så hittade vi inte honom då han vänt på sig, men iallafall...hon tryckte den så jäkla hårt emot magen så den flyttade sig åt sidan....? ska en Bm göra så? kan inte det skada?
iallafall så bytte hon plats å hittade han direkt, men jag blev orolig att hon gjort han illa, kanske fick ont...? va tror du?
Nej foglossning har jag också sluppit, men illamåendet var 3 första månaderna. Och utan åksjuketabletter så hade jag inte klarat mig tror jag. Har dock haft problem med att det stryper blodådern ner i ena låret och det är inte bekvämt alls. Som tur är så ger det sig ganska fort. :)
Ingenting ska ju behöva göra ont, men jag tror att det kan vara lugnt.
Det är ju så svårt när man inte vet hur dom små reagerar. Om dom överhuvudtaget bryr sig eller får ont.
Men som sagt, du ska ju inte behöva få ont överhuvudtaget. Iaf inte vid en undersökning. :/