Vi fortsätter, Bf aug 10
Singoalla78 skrev 2012-11-04 10:51:47 följande:
hahaha va roligt, blir full i skratt när jag läser vad du skriver å det påminner om igen om hur olika våra barn är, min lilleman skriker aldrig i affärer men har dock ett jäkla temprament när han bestämt sig för att göra ngt hemma å inte får, ex-han drar ut kökslådorna för att använda dom som en stege upp på diskbänken, å nej det får han såklart inte varpå han får sig ett blint raseriutbrott, hahaha Min lille pratar ju svenska men min dotter introducerar åxå spanskan för honom, känns ju lite wierd att han pratar ett språk jag sj inte gör så jag får la lära mig jag åxå...;) Min lille vet definitivt vad nej betyder, haha jag frågade han igår-älskling ska vi gosa lite? han svarade-mamma älskling, nej inte ha gosa nu. hahahaha det e så man äter upp ungen aså :)nämen det mesta av hennes utbrott har kommit efter att hon fått ett lillasyskon så det handlar nog mycket om att hon vill ha mer uppmärksamhet. din lille grabb är ju enda barnet, eller ja enda lilla barn din dotter är väl rättså stor? minns tyvärr ej hur gammal hon e...