Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

familjen mu hahahaha 8 st :)

• Bubbis10
    Familjen Mu skrev 2010-06-02 07:45:16 följande:
    Ojdå, varför så många?
    mja de första var pga jag hade ett X förra gng så jag ville se att det satt på rätt ställe, sen slutade jag att känna helt plötsligt på ett tag å blev orolig för ett ma, som jag för övrigt aldrig hört talas om innan FL. nu sist så var det pga jag trodde jag läckte vatten å har GBS, men det var bara ökad vattnig flytning å läkaren sa det att har man haft flytningar under grav, mja mkt asså så ökar det emot slutet å blir mer vattning men dom ville kolla så jag inte sipprade fostervatten. Min systyers väninna gjorde ju det de 3 sista månaderna.
    sen min oro ......

men nu blir det vanligt besök hos Bm imon å imon e det även tors=ny vecka..hihi så nu ser jag fram emot V 30 imon :) ska be min Bm ta ny odling på urinprover med. suck, hoppas inte GBS,en ökat.....
  • Bubbis10

Tur att man ska till Bm imon, tycker det bränner liite när jag kissar nu-SUCK!

nåja, en sak till....har ju typ blött näsblod under hela graviditeten då jag snytit mig men nu de 2 sista dagarna så har det tilltagit, ngn mer som blöder näsblod?

• Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-06-02 11:01:41 följande:

hörrni... ni verkar ha bra koll jag brände mej som fasen igår och idag har jag fått som små vita prickar "fläckar" på höger arm och på bröstet vad kan de vara?

hellu kräftan, haha det e säkert små brännblåsor...inget farligt men var försiktig med solen..
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-06-02 11:05:08 följande:
    men för någon timme sen var de bara några på höger armen och nu är de massor på armen och bröstet :(
    men det e ingen fara , kan vara utslag med,soleksem. inget farligt...
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-06-02 11:08:10 följande:
    gullig du är gumman :) tack för att du finns har gått här och varit ett nervvrak :P
    hihi så lite, e glad för allt ditt stöd med som jag fått {#emotions_dlg.flower}
    kan vara pigmentflcäkar åxå..inget att oroa sig för..kram,
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-06-02 11:26:48 följande:
    Heeeej söta ni!
    Toppen väder och ska ut i solen =) ME like it=)

Hoppas ni mår bra?

Hur e det med dig pregga miss u lite faktiskt hihi
    hey gumman :)
    har allt haft mina tankar hos dig åxå emellanåt, hihi här e allt bra..funderar bara på om jag gått å blivit gravid hypokondriker? haha DET är jobbigt iallafall, tycker det känns lite konstigt när jag kissar, men det kanske inte e ngt, får la se imon hos min bm, skja även be dom kolla halten på Gbs igen. det är ngt som stressar mig...hur e det med dig sj?
    javisst e det skönt med solen som skiner, underbart å ju varmare det blir desto mer känner jag att nedkomsten närmar sig ju,. wiiiii
    kraam
  • Bubbis10

man upphör aldrig förvånas, en barnskötare på dagis slog en unge rakt över ansiktet å får jobba kvar.

å vissa anser henne ha gjort rätt då barnet kallat henne för ho** men vilken 5 åring fattar innebörden av det, kolla denna.

www.familjeliv.se/Forum-4-119/m52854147.html

• Bubbis10
    Pregga skrev 2010-06-02 11:50:24 följande:

man upphör aldrig förvånas, en barnskötare på dagis slog en unge rakt över ansiktet å får jobba kvar.

å vissa anser henne ha gjort rätt då barnet kallat henne för ho** men vilken 5 åring fattar innebörden av det, kolla denna.

www.familjeliv.se/Forum-4-119/m52854147.html

Behöver jag ens säja vad jag hade gjort?!

SweetLilly skrev 2010-06-02 11:49:48 följande:
    jupp litte titt som tätt. Men inga mängder bara så det blöder till lite.

Ok, samma som här då-inga mängde men lite varje morrn..

• Bubbis10
    carohl skrev 2010-06-02 15:50:50 följande:
    Gumman du vet ju att jag har blödit massa näsblod och vissa dagar har jag nästan behövt en tampong i näsan, haha! Nu är det dock bättre men det är väl sånt som kommer och går...

Ang gravidhypokondriker... VA INTE DET!
    hahahaha döör av skratt, blev just sj..ska bara ducha så messar jag :) jo nu när du säjer det, men asså minnet e som på en guldfisk med..hahahhaha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10