• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Va goa ni är tjejer!

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100818~☆*★~
  • carohl

Laura och sofia: Vad hemskt gumman! Stackars din lilla pojk!

till er andra som varit på rul: Grattis! Vad roligt med pojkar och flicka.... Jag längtar ihjäl mig efter mitt rul. Bara 5 dagar kvar.... {#lang_emotions_laughing}

• carohl
    Pregga skrev 2010-03-17 20:01:10 följande:
    Jag har asså världens goaste vänner, jag e så lycklig för dessa Min väninna Madde ex....kom till mig för ett litet tag sen å det va snöstorm ute..jag va skittrött, å vad säjer hon? Gumman skriv en matlista så går jag å handlar åt dig....hon tog min dramaten å kilade iväg..släpade hem den till mig full med mat...genom detta ruskväder...Hon lyssnar, ger stöd å tröstar.....kommer förbi ibland å tycker att en gravid kvinna ska tas om hand, hihi å lagar supergod mat här.Idag kom hon hit med sin kärlek å gav mig en helt ny sängstomme, pga hon köpt en som inte passade måtten hon trott sig vilja ha-jag FICK den.jag blev superglad för den går HELT i min stil :)Sen vagnen fick jag köpa med allt till av min andra väninna maja för 600 kr inkl ALLT!Carohl, en ganska så ny vän men gu såå go hon e asså....hahahasom hon e tålmodig med mig emellanåt, en  till henne för det.Jag som alltid kännt att jag inte har ngn fam utöver min egen som består av mig å min dotter, jag hade fel...Vi är rätt så många i min fam trots allt...å Madde e en av dom :)Nu var jag inget vidare konsenkvent med min dotter idag...har pratat med henne å hon har bett om ursäckt, å NU hörde jag glassbilen....haha jag ropade-natta GLASSBILEN, SPRING...ungen ut i hallen med en jäkla fart, var e pengarna? hahahahpaniken i hennes stora blå var ett faktum...kan inte MISSA glassbilen....*asg*
    Meeeeeen vad du är goooooo!!!
    Tycker om dig massor {#lang_emotions_heart} Du är mitt stöd lika mycket som jag är ditt! {#lang_emotions_laughing}
  • carohl

Hej hej tjejer!

Jag är helt inställd på att det ska bli måndag då jag har rul så jag missade helt att jag gick in i en ny vecka igår... hahahahaha Det har ALDRIG hänt förut då jag har stenkoll....

Nu ska jag ner på stan och träffa några kompisar för att luncha... roligt! {#lang_emotions_laughing}

Ha en bra dag, kram!

• carohl
    SweetLilly skrev 2010-03-18 14:43:18 följande:
    hej var är alla? Jag har ny magbild nu
    Vilken stor mage du börjar få nu! {#lang_emotions_laughing}
  • carohl
    SweetLilly skrev 2010-03-18 15:20:35 följande:
    hihi jo tack Tänk att det skulle komma en tid i livet då man blir glad åt såna kommentarer
    Jo man blir ju det {#lang_emotions_smile} Men nu har man ju någon som bor därinne så det blir en bekräftelse att bebisen tar plats och man vill att de tar plats {#lang_emotions_smile}
  • carohl

Usch. jag är dödstrött nu. Jag ska sova en timme nu tror jag, fixar inte att vara vaken längre....

• carohl

Nu är jag slut som artist!!
    Jag var ju och lunchade med två tjejer och tog bussen så att jag kunde hämta min sessa i skolan kl 15. 20 min senare var vi hemma, då började jag plocka här hemma. 15.50 skulle jag sova en timme men vad kom jag på då? Min flicka skulle vara på sången kl 16.15, suck och jag som var dödstrött. Jag fick sova i 5-10 min iaf... jag sprang med henne till sången för att ta mig hem en stund och bädda rent våran säng. Jag gick tillbaka för att hämta henne för att börja tokstäda och tvätta soffäverdragen för imorgon får vi besök. Jag dammsög och torkade golvet och lagade mat allt var klart kl 19.20. Vi åt och jag fick bråka i maten i sessan sen la jag henne kl 20. Jag sitter på soffan och är så slut att jag känner mig gråtfärdig, usch!! Jag ska fan gå och sova snart...

• carohl

Förlåt om jag ev var negativ men jag var tvungen att spy ur mig galla över min skitdag...

• carohl
    Pregga skrev 2010-03-18 22:12:51 följande:
    Men stumpan, man får ha sådana dagar åxå, å det e ju fullt normalt..jisses..jag blir ju stressad av att bara läsa detjag tycker et va en bedrift att gå å handla då jag åxå vart skittrött idag....men jag har känt liten, wiiiiii Natti natt sov så gott, ska med snart krypa ner....ska ju upp tidigt imon till Mvd kl 08.15....lyssna på liten =) hihi
    Vad skönt gumman att du har kännt din {#lang_emotions_smile}
    Ärligt talat jag har kört non-stop idag så jag har ingen aning om min har rört sig eller ej, Jag vet bara att jag har så jävla ont nu att det gör ont för varje steg jag tar...
    Mysigt att lyssna på bebbe-hjärtat imorgon. Sov så gott gumman, såg att du ska krypa ner i säng nu..
    Kramen
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10