Pregga skrev 2010-04-13 20:53:38 följande:
jo jag håller med, i början läste jag om Mf, ma mm...å blev superstressad. MEN nu har både jag å ni andra här inne vart på era Rul å allt har sett bra ut, visst i v'ärsta fall kan det hända ngt, men man kan bli påkörd av en bil imon å kola vippen med. kan ni fatta att detta kommer fr mig som har vart extremt orolig. haha e det fortfarande lite ibland, som idag...min lille prins har varit mkt lugnare än på 3 dar typ som han vart sjövild...men då försöker jag tänka som att-jaa han vilar upp sig tills nästa tur. kex chocklad e göttans :)
Ja, eller hur... Ska man oroa sig så finns d massor. Vist att man kan förebygga mycket sjukdomar å missbildningar genom ex undvika tobak, alkohol mm, men även om man gör allt som står i ens makt för att barnet ska bli friskt så e d ju tyvärr ingen garanti å därför kan man heller inte ta på sig skulden för ett eventuelt missfall å där med så känner inte jag att jag inte kan springa runt å vara orolig för d som jag inte kan göra något åt i alla fall. Ja eller så sparkar han mot din rygg.... Min prins sparkar konstant, när jag går, sitter, jobbar å framför allt kör bil. Upp under revbenen ska fötterna... han tåflörtar lite mysigt