• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Ns mamma skrev 2010-03-18 19:28:21 följande:
    hej alla,hoppas ni mår bra!Har inte skrivit på ett tag nu, är jämt så sjukt trött efter jobbet. Ska faktiskt ta ett prov för att kolla att inte sköldkörteln spökar (min mamma har problem med den och det är ärftligt samt att graviditet också kan påverka) eftersom jag har bra järnvärde men är trött konstant.Har också åkt på ljumskbråck vilket gör riktigt ont och inget kan man göra förrän efter graviditeten :(Någon som vet något om ljuskbråck? ex. hur det funkar med förlossning osv..Idag har sambon känt när lilleman levt rövare i magen, så mysigt! Det syns också tydligt på utsidan när lillen rör sig och busar.hihi..
    Vad jobbigt det där lät... {#lang_emotions_frown} Hoppas det blir bra.

Vad mysigt att din sambo har fått känna! {#lang_emotions_laughing}
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100818~☆*★~
  • carohl
    Pregga skrev 2010-03-18 22:23:12 följande:
    jo det e en lättnad då den lille busen har gömt sig för mamma ett tag nu....jag har me lite ont i muttan nu (pullan) hahahaahahah så jag ska lägga mig, brukar släppa när jag ligger ner....jo det ska bli mys å lyssna på mitt mirakel imon :)du kan ringa om 5 om du vill....kram
    Va mysigt hjärtat...

Nä jag mår fan skit nu. Jag vill inte prata med nån nu tror jag, ska gå och sova istället.
    Hör av mig imorgon.

Kramen och god natt
  • carohl
    Pregga skrev 2010-03-19 09:01:00 följande:
    hehe jag har köp både säng å vagn :)Nu kom jag hem å hjärtat låg på 144 slag i min =) hehe det e så mys så man hör att allt e bra, ska på rul på tors..)
    Grattis! {#lang_emotions_smile}
  • carohl

Jag tycker inte att det är för tidigt att köpa säng, absolut inte. {#lang_emotions_laughing} Det är bara att handla.
    Min karl har lagt golvet färdigt i bebisens rum så nu kan vi handla allt, det ska bli supermysigt! VVi har rul på måndag så kanske att man ska handla efter det om vi inte börjar redan i helgen, hihi....

Nu måste jag rusa, jag har extremt mycket att göra idag igen...

Kram

• carohl
    0507 skrev 2010-03-19 12:54:28 följande:
    Sådär.. nu har jag varit på RUL och hunnit med en shopping runda. När man har två pojkar så hoppas man på en tjej.. och minsann var det en tös=)=)Jag är överlycklig, fick hoppa, dricka vatten och gå runt för att hon skulle visa sig =) Men sen såg man klart att det var en tjej=) tjooohooo.... blev flyttad till 21/8KRAM
    Åååhhh GRATTIS!!! Vad roligt! Ja klart att man önskar sig en tös när man har två pojkar... Myspys..
  • carohl
    SweetLilly skrev 2010-03-19 16:21:01 följande:
    ha en trevlig helg! kul med lite planer!Här blir dte en lugn helg med inga planer alls tror jag..men idag blir det honungs&chilimarinerad karre med ugnsrotsaker och fetaostkräm!Sen blir det nog lite popcorn och en film ikväll Som sagt ha en underbar helg tjejer!
    Låter mysigt att bara få ta det lugnt med... =)
    Ha en trevlig helg du med! {#lang_emotions_smile}
  • carohl
    Pregga skrev 2010-03-19 19:50:12 följande:
    Idag fick jag en paket på posten å hämta....ihihihi fr gissa??Trumvirvel....tatatataatttaaaaaaaCAROHL  Tusen tack för presenten gumman, jag blev såå glad. jättesnygga,Puss på daj...
    Ingen orsak hjärtat! Kul att du gillade dem. Du kanske förstår att jag såg ut som en smurf i dem med mina 145,5 {#lang_emotions_laughing} Baggy är snyggt men inte på en tjej som är två äpplen hög... {#lang_emotions_wink}
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100824~☆*★~
  • carohl

Vad har ni gått upp hittills? Jag har gått upp ca 6 kg (5,8). Jag som stog stilla på 44,5 och pang så vägde jag igår imorse 45,8 så 6 kg!! Jag är i vecka 18 tror jag, läkaren säger v 19 men vi får se på rul...

• carohl
    Pregga skrev 2010-03-19 20:58:07 följande:
    har ju för sjuttsingen ingen våg hemma, ska kila över till madde å kolla snarast=) haha
    hahaha do it!
  • carohl
    Pregga skrev 2010-03-19 20:59:16 följande:
    Efter mitt dassbesök så lär jag gått ner 1 kg minst! haha gu e helt öm där bak....*fniss*
    Hahahaha usch din stackare....
    Pregga skrev 2010-03-19 21:03:29 följande:
    haha messade henne om hon va hemma, hon skulle ev till killen...får se om hon ser mit sms å svarar...haha han som vann min snusk badräkt mailade innan å sa helt kort, jag har nu betalat.mvh-Tantar att han känner sig bra bäng som typ bor granne med mig, hahahahhahahav alla människor på tradera...asg en TYP granne
    Ja hur stor är den sannolikheten?? Hahaha din granne... fniss fniss...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10