Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-05-22 20:18:03 följande:
    ok, mjo det e ju över magen/brösten....var typ borta imorse men tillbax nu....
    haha får passa på o flascha dom när dottern sover sen :)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-05-22 20:21:08 följande:
    hahaha aa får la göra det, har dragit upp linnet fr magen sålänge....e din lille lugn eller helt vild?tycker min blivit så lugn ju.....innan va han sjövild, jag känner han å så....men hm....
    nja var mer för någon vecka sen men nu är det bara lite då och då... känner varje dag men inte hela tiden som innan....
    Men nu vet jag inte vad de är frågan om har som stickningar i magen... skum känsla gör nästan ont
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-05-22 20:27:59 följande:
    haha va?? stickningar?? jo samma här då ju, han e mer rörlig vissa dagar..men så e det ju med alla kanske..jag puttade lite nu å fick en liten putt tillbax, haha kändes som en irriteraf sådan...men jag känner ju varje dag. vet att min Bm sa detta innan, att det skulle bli såhär....men man hann ju bli lite bortskämmd...:)
    Jo fick en sträckning i magen idag och nu sen jag satte mej här för en timme sen så har jag fått stickningar i magen{#lang_emotions_undecided}
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-05-22 20:38:25 följande:
    men uch....va jobbigt..
    ja man blir ju lite nojjig när man känner nått man inte känt innan :S
  • lillabambi

hej tjejer :)
    har haft en riktig slappdag idag. Sonen har varit otroligt underbar och snäll idag undra vad som hände med trotsen, han har verkligen varit jävlig ett tag men var som att vända bara på en natt. Verkligen brytt sej om mej o varit snäll och hjälpsam... Njutit som en tok har jag gjort idag :)

• lillabambi
    ssssssss8 skrev 2010-05-23 20:24:26 följande:
    Är det någon annan som märkt av att bebisen rör sig mera när man sitter i solen än annars eller är det bara jag som känner det så?Nu är jag sjukskriven p.g.a sammandragningar gick in i vecka29 igår så det är lite tidigt för bebisen ännu att titta ut, men jag har ju ansträngande jobb också barnskötare barn mellan 1-4 år mest 2 åringar.Sammandragningarna är hårda och liksom lite "stegrande" vet inte riktigt hur jag ska förklara och ibland har jag rejäl mensvärk.Jag ska på extra kontroll imorgon till min gynekolog så då får jag se vad han har att säga.Undrar när det är okej att födas i vilken vecka utan komplikationer?
    ja det är bäst du tar de lugnt nu :) Enligt min barnmorska så är dom ju "klara" i vecka 27 bara att dom växer och går upp i vikt efter de men varje vecka är ju ett plus.. helst efter vecka 34 rekomenderade min bm :) så knip några veckor till :)
    Var rädd om dej och ta det lugnt!

Min bebbe rör sej oxå mer när man sitter i solen!
  • lillabambi
    ssssssss8 skrev 2010-05-23 20:45:09 följande:
    Det låter ju betryggande men jag ska försöka knipa igen
    hehe det tycker jag absolut du ska göra... så länge du kan :)
  • lillabambi
    SweetLilly skrev 2010-05-24 07:24:56 följande:
    God morgon på er!Usch igår mådde jag jättedåligt när jag skulle sova.. världens halsbränna, mådde illa och andades inge bra alls, kändes som om jag stog på huvet, tryckte i skallen.Vred och vände mig och inte nog med det , så tyckte Pyret att blåsan var ett bra ställe att vila på, så jag fick gå upp 7ggr i natt för att kissa..Helt slut i dag men intte kunde man sova för det, gick upp med maken endå vid 06..
    Usch låter som du haft en jobbig natt :(
    Får ta och vila lite under dagen om du kan det :)
  • lillabambi
    SweetLilly skrev 2010-05-24 07:57:41 följande:
    Ja jag brukar kunna göra det, sova nån timme mitt på dagen. Det är så skönt att vara hemma på det viset, för jag får anpassa dagarna efter hur jag mår.
    Ja men absolut då måste man passa på :)
    Jag är oxå hemma på dagarna men kan aldrig lägga mig och slappna av.
  • lillabambi
    mamma2B skrev 2010-05-25 14:15:29 följande:
    jag har en liten flicka i magen känns extra roligt efter två pojkar och några fler barn har jag inte tänkt ha. Har köpt lite rosa nu tihi.
    Grattis {#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10