• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Tack tjejer. nu ska jag försöka sova lite det har tagit hårt på mig som fan...

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100824~☆*★~
  • carohl

Tack tjejer, ni är jättegulliga!
    Jag har legat och vilat hela fm, tror att jag ska fortsätta med det hela dagen faktiskt.
    Inge blod syns mera tack och lov och ingen smärta har jag så jag hoppas att det kanske var bara ett blodkärl som skrämde vettet ur mig!

Kramen

• carohl
    Malten skrev 2010-02-21 14:45:20 följande:
    Carohl- Ja det var troligen bara nåt blodkärl. Känner du du lugn nu eller ska du ändå försöka få till en undersökning?  Själv ska jag snart iväg och träna afro. Brukade träna det innan jag blev gravid och det är verkligen jättekul. Har försökt googla på om det är okej och enligt nån frågespalt var det ok. Nån som sett, hört nåt om det? Tänkte ta det lite lugnare än vanligt och undvika hopp.  
    nej jag åker inte in då det känns ok. Jag ska iaf på ett vul på torsdag morgon.

Jag tror att det är ok att träna men studsa inte så mycke bara.
  • carohl
    Pregga skrev 2010-02-21 17:11:19 följande:
    Tjejer, fick mig en host attack i sängen å hostade rejält å fick skitont....på framsidan av magen..ngn mer som känner igen det? e det ligamenten?
    Jag har fått ont där förut när jag hostade...
  • carohl
    the jeryds skrev 2010-02-21 19:58:18 följande:
    slömde säga att jag tänkte följa med er lite om det är okej =) Min tråd är tyvärr inte så aktiv =/Kram
    Välkommen!! Skriv in dig i bf-listan {#lang_emotions_smile} så kommer d med där uppe sen då Pregga för in alla.
  • carohl
    knyzzel skrev 2010-02-21 20:54:16 följande:
    Har er vikt förändrats något? Själv har jag gått ner från 82 kg till 75 kg, men har fortfarande fetma enligt BMI då jag bara e 164 cm. (suck)
    Jag har gått upp 4,5 kg hittills och är i v 14
  • carohl
    Pregga skrev 2010-02-21 21:25:44 följande:
    Ska jag lägga in listan nu?
    JA!!! {#lang_emotions_laughing}

Ska kolla på film med sambon nu.
  • carohl
    knyzzel skrev 2010-02-21 21:30:35 följande:
    Ja jag brukar inte gå upp i vikt lätt.
    Pregga skrev 2010-02-21 21:53:11 följande:
    Hoppas ni får det så mys =)Du vet en sak va....gillar dig såå mkt carohl....P&K
    Tack gumms! Gillar det med massor vettu {#lang_emotions_heart}
  • carohl
    Pregga skrev 2010-02-21 22:10:05 följande:
    När jag kände mig ensam i min graviditet, min sorg, ilska å frustration....så fanns det en tjej där hela vägen! Hon stöttade mig hela tiden, även när det gick emot....Jag var en total främling för henne, men hon tog mig å min oro till sig....Denna tjejen, har kommit att bli mkt spiciell för mig...kan prata med dig om allt, å jag som kan prata vitt å brett me folk....tar dom dock inte till mig på ett mer personligt plan, men du är ett undantag.Du är rolig, smart, snäll å omtänksam.jag älskar din humor, å att du har skinn på näsan.Din ljuvliga dotter är kopia av sin mamma....haha ni e bara såå lika :)Vill tacka dig för allt, i alla mina stunder genom denna graviditet, som sorg, tårar, mmTusen tack Carohl...för att du är en sån fantastisk person. Trots din egen oro så stöttar du andra, för det krävs det ett mod som få besitter.Min latinska ros......Puss på daj å tack för allt...
    Åh vad du är underbar, vad glad jag blir! du vet att det är ömsesidigt!!
    Massa kramar

knyzzel skrev 2010-02-21 22:02:14 följande:
    Carohl:OKej. Själv kan jag bläddra i en grönsaksbok å ändå gå upp flera kg. Lite jobbigt.
    Åh vad jobbigt...
  • carohl

Filmen fortsätter nu måste logga ut innan jag får onda ögat från andra soffan här, hehe!!

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10