Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi
    Malinski79 skrev 2010-02-24 19:58:49 följande:
    jag ska dagen efter dig... Då är jag i v 19+6 så nästan 20 fulla veckor...
    Jag såg att vi hade bf den 25 bägge två :)
    Får se om det ändras något på ultraljudet :P blir spännande och se :)
  • lillabambi
    Malinski79 skrev 2010-02-24 20:18:12 följande:
    Ja det ska bli spännande...Bara hålla tummarna att allt är bra med den lill* oxå,jag har ju inte sett eller lyssnat nåt än..Så jag lever i ovissheten fram tills dess...
    usch vad jobbigt...men vi får hålla tummarna för att allt ska vara bra:)
    Jag har haft turen att få lyssna på det lilla livet :)
  • lillabambi
    Malten skrev 2010-02-25 10:03:59 följande:
    Pregga jag tycker du verkar ha hanterat hans besök bra. Bra att du håller fast vid det du planerat, ja menar han har ju inte varit så delaktig innan och man kan ju inte lita på att han kommer vara det nu heller. Sen är det ju förstås jättebra om ni kan samarbeta kring barnet. Krya på din förkylning! Med mig är det fint. Ska på min första körlektion idag och är lite nervös för det. Planen är att lyckas ta körkort innan bebisen kommer.  
    Hoppas det går bra och lycka till :)
  • lillabambi
    sofie och laura skrev 2010-02-25 10:31:53 följande:
    Hej hej brudar!SER ATT DET DÄR ANGEL SOUNDS HAR DISKUTERA, min Bm avrådde mig med att köpa en hon blev nästan arg =/ oj förlåt typ sa jag hahahha!Näe här går saker och ting frammåt skall skriva kontrakt på huset nästa vecka samt besikta den!Pregga- Du kunde inte bemöta han på bättre sätt, gud vad stark du e gumman som person=) Förlåt har inte varit inne på ett tag =(Än känner jag bebben som en fisk men igår sparka den lite grann!Så när det kicklar på insidan då ler jag som en ängel=)På måndag har jag mitt rul och jag e bara i v 16+3 då?? tidigt eller ? puss i massor på er
    Min bm sa ingenting negativt om angelsound i huvudtaget.... Hon var bara mer positiv än vad jag hade räknat med.... Jag har n sån allafall och lyssnar max en gång i veckan om ens de....
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-11 08:35:06 följande:
    haha samma här igår...va hård i magen å stel typ...haha men efter 2 lass efter katrinplommon så släppte det =) haha Heey gumman!så lite, välkommen tillbax. du har varit saknad =)
    du är bara för söt... tack :)

någon som har lust att uppdatera vad som händer i era graviditeter så jag hä'nger med är ni gulliga :P
  • lillabambi
    sofie och laura skrev 2010-03-11 10:21:53 följande:
    Dessa kärringar kan stanna hemma om de inte orkar trycket och skall vara sura!Tänk dig gumman när våra vatten kommer att gå hihihihihih whiiiiiSom sagt min doktor skall gräva där nere från v 37 så att förlossningen sätts igång och den får inte gå över v40 =) våran deal han och jag!!Min lille bebis den kicklar sin mamma hela tiden HAPPY h*n sparka mig en gång så hårt att jag skrek ut det blev nog av glädje =) hahahahah
    Åhh lite avis på dina sparkar jag ;)
    Här sprattlas det bara för fulla muggar, men det kommer nog :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10