Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

carohl skrev 2010-04-18 00:27:41 följande:
    Åh jag måste berätta en sak! Lillan har ju inte gjort sig till känna för sambon då VARENDA gång  han lägger handen på magen så slutar hon fast hon sekunderna innan har levt rövare så pass att man sett magen bukta ut åt alla håll och kanter som som sagt så blir det kolugnt då han lagt handen på magen tills idag! Hon gav sig till känna, han fick två buffar och vad lycklig han blev! Underbart!
    Maken fick sig oxå en omgång av lillprinsen igårkväll. han är inte blyg, men han tycker inte om att bli klappad. Bäst tycker han om när storasyster busar å sjunger å att åka bil
  • knyzzel
    carohl skrev 2010-04-18 00:30:50 följande:
    tjejer nu fixar jag inte att hålla mina ögonlock uppe längre, inte ens med tändstickor skulle jag tro. Jag säger god natt, sov så gott och som min dotter alltid säger: dröm fina drömmar
    Go natt drömm så sött om alla småkryp du mött /timon å pumba
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-18 00:31:41 följande:
    åå änteligen gumman, hahahaha som ni väntat på detta :)
    Så sant så... Du kan ju inte ändra på någon som inte vill ändra på sig själv. Kanske att han ändrar sig när er prins väl är här å otroligt nog bara mognar (för d kan hända) Vill bara inte att du ska bli mer besviken på d j*vla aset. Han har gjort tillräckligt. Hade han varit en hund så hade man avlivat honom pga instabiliteten.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-18 00:45:09 följande:
    hahahahaah dööör av skratt :) mja asså jag förväntar mig inte ngt. bättre så då slipper man bli besviken, visst har under skett....men knappast med han...jag hoppas inte på ngt ang det aset, utan blir det bra mellan han å hans son, ja att deras relation blöir bra så e jag glad för mitt barns skull....men det skulle vara svinets stora förlust å inte bry sig.
    Helt rätt tänkt å din son kommer att förstå när d e dax att förstå.... Barn e inte dumma. D e en egenskap som vuxna har. Tänkte oxå sova lite nu. Är ganska trött

jag tvättade dottern med babyolja eller badolja å torkade lätt med en handduk. Funkade oxå jätte bra, men hon hade nästan inget alls. Ska ta sovmorron i morron. Söndagar är min ÄNDA lediga dag i veckan å då ska jag sova först å främst. Nästa vecka blir stressig. Nytt jobb å stort prov
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-18 01:01:23 följande:
    Här inne tvärdog det jaa.....natti natt, kram på er då :)
    Gubben var tvungen att kolla en sak på datan å d tog lite tid. Sorry
  • knyzzel
    carohl skrev 2010-04-18 00:33:28 följande:
    hahahaha....
    Har du inte gått till sängs än?!
  • knyzzel

God natt från åss i skåne. kommer in i morronkväll igen. Kram å natti natti

• knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-18 01:06:35 följande:
    haha lungt, sov så gott stumpan :) kraaam
    Engelsk prov 2 kapitel innehållande 10 texter å över 200 glossor. Jippi.... Blir väl att börja plugga i morron då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!{#lang_emotions_throwup}
  • knyzzel
    Lysmasken skrev 2010-04-18 06:43:21 följande:
    Morrn Ska ställa mig å fixa ihop lite deg så man kan baka bröd.
    Go`morron. D låter gott. Själv skulle jag ha sovit nu, men dottern ville att mamma skulle upp. hahahaha å när jag kom upp så ser jag att solen strålar. Tänkte gå till 4H-gården med henne i dag.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-18 23:10:47 följande:
    haha asså saken e den att när jag ringer så brukar dom brista ut i gapskratt :) Undrar var knyzzel e ikv? pluggar kanske....varför det lioxom när hon kan vara här inne med oss?! hahahhahaa har just lassat upp en ny portion med spagetti å köttfärs sås....du milde tid...det spänner i huden som ett trum skinn...
    japp.. jag har pluggat.. har ju BARA 2 kap. som innehåller 10 texter å 269 (noga räknat) glossor till fredag.. suck. Ses kanske i morronkväll (sent i så fall tyvärr{#lang_emotions_cry}) Go`natt på er
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10