Pregga skrev 2010-08-23 22:31:00 följande:
hihi jo jag hörde detta å då fick jag mig ett bryt här, tittade på min skatt å bara grät floder..haha
ja aså det blev inte alls som tänkt ang förlossningen, haha men blir det någonsin det. Nu ska ni få höra.
Mitt x körde in mig efter att min mamma hämtat min dotter på kvällen innan för att jag skulle få sov dos, så vi fick ett familjerum så han stannade kvar, vilket jag hade mkt blandade känslor för. sen åkte han snabbt som attan å hämtade min mamma å dotter. Så alla 3 var med inne på Fl, Min dotter var med hela tiden fram tills krystvärkarna, då sa jag till min mamma-ta med henne ut nu, för där var smärtan så sjuk å jag ville inte skrämma henne. Min mamma grät å mitt x.......var helt fantastisk, hihi så jag ångrar inte en sek att han var med. Jag har aldrig sett honom på det viset innan-ALDRIG! så ödmjuk,omtänksa...å stöttande. han masserade min rygg, mina fötter, klappade mig i håret å pussade mig på pannan samtidigt som han viskade-gumman, vi fixar detta tillsammans, jag är här. behöver jag säja att tårarna rann....Vid varje värk så satt han å gav mig lustgas å stöttade, hela vägen. haha han tom tittade där nere när huvudet var på väg ut..
sen tittade han på mig med en blick..som...ja jag har aldrig sett den förut, känslor av fullständig lycka,oro, å ngt annat som jag inte har en aning om vad det var aså...har aldrig sett han sådan. Men så som han håller på med vår son...så var det d enda rätta. Han har legat å tittat på honom i ett par dygn nu, pussar,kramar, vill hålla hela tiden. hahaha sen kom hans instinkt fram igår- han sa, du...jag kom just på hur mkt jag måste skydda honom fr allt ont, vi måste börja med att säkra läg. å sen fr folk som inte e bra, hahaha jag har en bekant, inte kompis utan bekant som har borderline/scitzo å han sa det-HON kommer inte i närheten, då måste jag ha ihjäl henne...herregud hon e farlig för min son!!!!!
haha men där har han rätt, hon e riktigt illa däran så hon kommer inte i närheten, hör ju röster å skit.
Men det var kul att han reagerar så som man ska. med instinkt å kärlek....han tittar på honom å ler med hela ansiktet å tom ögonen översvämmas av kärlek.
lillabambi skrev 2010-08-23 22:15:04 följande:
Pregga: nu är jag less vill ha min bacon nu, mensvärk trött ont i rygg,revben. hehe listan kan bli lång... Bf i morgon :)
hihi man jag förstår det gumman, å när man e så nära så blir det ännu mer otåligt..men snart har du bacon hos dig :)
Du har ett hjärt av kärlek och du vill inget annat än gott bara.....