Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

Vi fortsätter, Bf aug 10

hej tjejerna :)
    Äre bra med er?
    här är de sådär ont i revbenen än tyvärr o har en sjukling här hemma som har över 40 graders feber. Karln min åkte iväg på fotbollsmatch för en stund sen, ska laga lite god mat tills han kommer hem sen, enchilladas eller hur de nu stavas :P

• lillabambi
    elinnnnn skrev 2010-07-23 19:22:22 följande:
    hej tjejen!
    med mig är det bra, bara otroligt trött för tillfället då jag nyss städat färdigt här... skönt att fått lite ordning och så kan jag göra en lättare och snabbare städning på måndag förmiddag/eftermiddag, sen kommer ju min make hit efter 2½ långa månader isär =D *längtar*

hoppas sjuklingen kryar på sig... och att dina revben får vara ifred =)
    Pregga skrev 2010-07-23 19:02:56 följande:
    Jaaaag meee ju, har just smällt i mig en MUMS,det där med svärisarna lät ju riktigt trevligt ju :) wow...haha turkiets vattenmelon? e det stor skillnad?
    ok, va bra :)
    dåå har du missar ngt :) jag älskar dom ...

jo klart det e nervöst, haha på ett sätt så e det jätte nervöst å inte veta men på ett annat sätt så e det ju själva tjusningen :)
    ja, svärisarna är otroligt gulliga och omtänksamma, skämmer alltid bort en när man är där hihihihi
    ja turkiets vattenmelon sägs vara den bästa =)
    härligt juicig och sådär perfekt tuggmotstånd lite krispig på nåt sätt, röd och söt.
    mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmu ms!!!
    Åh vilken lycka att äntligen få hem han :) varför isär så länge>?
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-07-23 19:29:22 följande:

heeej gumman :)

aalt e bra här, men jag e genomsvett...sjukt kvavt..har sluppit apsrkar på revbenen tack å lov, hahaha

elinnnnn skrev 2010-07-23 19:22:22 följande:
    ja, svärisarna är otroligt gulliga och omtänksamma, skämmer alltid bort en när man är där hihihihi
    ja turkiets vattenmelon sägs vara den bästa =)
    härligt juicig och sådär perfekt tuggmotstånd lite krispig på nåt sätt, röd och söt.
    mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmu ms!!!

åh va mys asså, har en väninna i tel som kom hem fr turkiet för ca 1 vecka sen, å hon håller med ang melonen :) mumma...hon säjer åxå att deras körsbär e såå goa...det vattnas i munnen här....hahaha

det som är konstigt är att bacon har inte sparkat där troligtvis nån inflammation eller liten spricka :P
  • lillabambi
    elinnnnn skrev 2010-07-23 19:37:23 följande:
    jaaaaa stor lycka =)
    jo vi bor ju utomlands så jag "bor" ju för tillfället hemma hos mina föräldrar, maken har ju jobbat och har inte förräns nu fått semester och tillfälle att komma hit =) så nu ska det mysas och semestras lite och föda barn och leva familjeliv ett tag, sen ska vi åka hem igen =)
    ja justr ja vad dum jag är men guuu vilken lycka Hjärta
  • lillabambi
    carohl skrev 2010-07-31 10:07:28 följande:
    Ja dig ser man inte här längre så ofta!
    Jag mår bra iaf, längtar och väntar på våran prinsessa Hjärta
    Hoppas allt är bra med dig med.

Kramen!
    halloj nej inte är de ofta jag kikar in inte, men haft de mycket den sista tiden, nu vill jag bara att våran bacon ska komma :)
    Kramen :)
  • lillabambi

lite småvärkar o mår tok illa idag så tänkte jag skulle passa på o packa bb väskan förslag på vad som ska i ?

• lillabambi

Grattis Catsa till bebben :) hoppas att allt gick bra och att ni mår toppen :)

är så grymt avundsjuk på er som fått o snart får. Jag vill ha min bebbe nu! MIn bm sa igår att bacon är leveransklar nu, jag vill ha ut min bacon NU!

• lillabambi
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-03 16:33:46 följande:
    Hej tjejer nu är jag hemkommen från BM...

ALLT var bra UTOM (EN) SAK

Tösen ligger helt fel.
    Hon har fortfarande inte viljat lägga sig rätt.

Så om 10 dagar ska jag in på UL igen för att glo om hon behagat sig att vända sig rätt vilket jag inte tror hon kommer gjort...Det är ju dessutom fredagen den 13:e då Foten i munnen

Ligger hon fortfarande fel blir det vändningsförsök då på måndagen därpå vilket jag är rädd för att få ta bricanyl som ger hjärtklappning (vilket jag är rädd för),att det ska göra ont osv. Dessutom sa bm att det alltd finns en risk att barnen blir medtagna och måste ut med snitt då.

Blodtryck: 127/69, SF-mått: 35, Fosterljud: 144, HB: 122
    hej tjejen!
    Tråkigt att höra att hon inte vänt på sig. Kanske inte vill ut utan vill stanna där inne. Vem vet hon kanske har vänt sig så du slipper vändnings försök o hela den skiten. Jag hoppas hon vänder sig av sej själv. Kramar i massor!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10