Vi fortsätter, Bf aug 10
elinnnnn skrev 2010-07-20 19:50:31 följande:
nä tycker inte det låter som hinnsvepning då det sker inuti tappen där hinnorna ju är. hinnorna är ju innanför tappen... ja jag har ingen aning om varför hon sa det var vad hon gjorde men med det du har sagt så stämmer det ju inte med hinnsvepning....ang igångsättning, jag visste inte att det var sååååå komplicerat... men ja det låter ju inge vidare. hoppas man slipper det
ja har man kämpat flera år så kan ju ett par veckor till inte spela så jättestor roll, kanske.
men vi hade ju "tur" och blev lite överraskade då jag plussade.... sen är jag så stor nu och min kropp orkar knappt nånting, herregud det är mitt fjärde barn jag bär på och min kropp har ju aldrig varit så hälsosam.... jag var väldigt tjock i början i tonåren sen svälte jag mig och gick ner 36 kg på sommarlovet dvs 10 veckor och sen ja lite upp och ner med det här med att äta, det har varit jobbigt för mig och kroppen har ju tagit stryk även om det inte syns utanpå egentligen.. men det känns...
jaja, snart har vi nog alla våra bebisar i famnen :)
på ett sätt vill jag få ut henne nu fast å andra sidan så vill jag absolut inte det nu eftersom min make inte är här.
så jag får väl stå ut 2 veckor till (maken kommer ju nu på måndag och vi vill helst hinna med lite ensamtid innan dottern kommer ;)
Jo jag har ju väntat så länge å kämpat så att ett par veckor till kan man ju allt stå ut med, bara han får komma när han känner sig redo å han mår ju bra i magen, det sa dom åxå idag att det är ovanligt att ett barn följer kurvan så exakt som min lille gör :) hon sa-det är inte ofta man ser en bebis följa så fint i en graviditet..hihi *mallig*
förstår att det känns gumman, man känner sig ju tung å det gör ju jag med fast jag är liten i mig själv...har förstått att det där med vikten e ngt du kämpat med så jag förstår att du vill bli klar nu. 4de barnet, wow asså..haha
jag vill åxå på ett sätt ha min prins nu, men samtidigt så vill jag att han får hulla på sig lite :)
klart du vill ha din man med dig, fullt förståeligt å att ni ska hinna ta vara på varandra lite innan sessan kommer, bara rå om varandra, för snart så blir det ju helt annorlunda, även om det är på ett positivt sätt såklart.