Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-08-04 14:28:02 följande:
    hej!
    va kul att du kikar in :) 5 dagar, wow det e ju när som helst då ju....spännande:) man behöver inte ha ngn som helst känning innan, men min dotter så hade jag inte en enda känning utan vattnet gick å jag blev så paff så jag trodde jag kissade ner mig, hahaha å du...det blir aldrig som man tänkt sig, man vet innan ...åh jag kommer älska denne lille, MEN vilken ofantlig kärlek..man kan inte i sin vildaste fantasi föreställa sig :)
    lillabambi skrev 2010-08-04 14:15:28 följande:
    hej tjejer hur går de för er? blir de nå bebisar ? ;)
    Hej gumman, nopp här e det lungt, har haft lite sd idag men ingen mer...blev undersökt idag på tappen å nu rann det blod i toan....får lite panik, men jag blöde ju sist med efter att dom kännt på den...
    Oj ja men tappen är väl jätte känslig nu? ring o hör om du blir orolig gummsan! <3
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-08-04 14:43:31 följande:
    jo den är känslig som attan, mkt blodfylld så minsta lilla kärl brister ju, jag har ringt nu...men så var det ju sist åxå när jag låg inne å dom kollade den....sen gav det med sig..kram
    okej men de är ingen fara men förstår dej att man blir lite nervig
  • lillabambi
    Perssonlund skrev 2010-08-04 15:03:55 följande:
    Hej alla!
    Hoppas att ni och era bebisar har det bra.
    Idag var jag på Nova Lund och fikade lite med en kompis.
    Gick inom HM och självklart fick jag med mig Daddys little hero dress =) Spanat in den många gånger och nu blev den vår. Nu är det slut handlar i den stlk...

Inatt hade jag iallafall sd:ar eller kanske värkar..... Vet knappt vad som är vad längre... Tycker att allt gör ont.

Måste fråga er om det kan vara farligt om man har ont i bäckenet. Ska jag ta upp detta med BM den 12 eller ska jag strunta i det?
    klart man blir alltid lite orolig om man har ont men bäckenet är inge ovanligt att man har ont i den sista tiden. full förberedelse för förlossning o allt där till så är ingen fara (troligtvis) men är man orolig så är det lika bra att fråga så man slipper oroa sej :)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-08-04 19:19:03 följande:
    hehe första boken köpte jag för flera månader sen, hahaha men det var ett bra tips :) tackarGlad
    lillabambi skrev 2010-08-04 19:00:27 följande:
    hur står de till för mina tjockisar ;) ?
    tjo ma babe :)
    bara fint här, lite molvärk men det e la som det ska, jag låter mig icke luras igen, haha men som sagt det beror nog på att han hade sitt finger en bit in i min livmodertapp, känns iallafall som en rimlig förklaring, haha
    slutat blöda?
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-08-04 19:33:30 följande:
    coccos bollar?? MUMS, nu blev jag tvärsugen på det ju...hahahaha
    tror ni att bebis blir rädd för höga ljud? tvättstugedörren small igen brevid mig.....å det HÖGT!

vilken marknad var du på? ngn större?
    Ingen fara gummsan för att tvättstuge dörren flög igen :P
  • lillabambi
    Nallepuhmamma
    såg att du med har problem med trots, min lille son kom in i fyra års trotset för ett tag sen och jag tycker de är så otroligt jobbigt, beter sig som en hormonfull tonåring, konsekvent o bara bita ihop är tyvärr de ända men jag vet verkligen hur du känner!
    Pregga
    Vet inte vad de är med mej idag, har ont neråt känns tungt i bäckenet inge spec värkar men känns som det gör konstigt ont hela mage rygg rumpa lår. skumt allafall
  • lillabambi
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-05 20:11:01 följande:
    skönt att se en till som har en liten buse som är som en tonåring
    Pregga skrev 2010-08-05 19:56:28 följande:
    ÅÅÅ så tar värkarna fart IGEN-No shit....å va jag e öm över hela buken...*känner mig gnällig*
    Men vet du vad som är så bra??? Man FÅR gnälla Hoppas verklgien det startar snart så du slipper ha massa värkar bara och inget mer händer
    Jo var precis de jag tänkte jätte skönt att fler har de som jag :PSkrattande
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-08-05 20:20:48 följande:
    Hormonstinn tonåring???? hahaha vänta bara :)

jo det e faktiskt så, oavsett hur elak man än känner sig..så e det för barnets bästa.

hm, din känsla...låter lite som det jag haft, å jag känner att jag typ behöver göra nr 2 pga trycket men det händer lixom inget...men jag orkar inte gå å tänka mer att det e ngt på g...det blir när det blir, kan inte påverka det ändå. MEN värkar har jag MKT av nu ...
    Njut så mycket du kan för snart är de över :(
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10