Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

the jeryds skrev 2010-03-05 08:02:08 följande:
    hej tjejer, nu är det helg snart! ska bli mysigt. kevin har tunering i helgen så vi ska upp innan 0600 i vilket fall skönt NOT :P Har haft ett helvete med sömnen på nätterna de senaste, hoppas det ger med sig. Är ju iofs ändå relativt pigg... Pregga, du ringde aldrig? RUL om 10 dagar!
    Flåt jag ringer direkt =)
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-05 09:28:07 följande:
    Jag får ont på morgonen då jag inte har pinkat på hela natten då. Det går också över när jag pinkar. Som du skriver så har man ju tryck på pinkblåsan.God morgon tjejer (förresten)
    Godmorgon gumman {#lang_emotions_smile}

samma här, har med ont när jag kissar på morrn...men läkaren sa att det är för att blåsan e så fylld å när man kissar så drar den ihop sig igen....ska med in i duchen här....kraam
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-05 10:44:22 följande:
    Haha, slappmusar kommer vi att bli allihopa. Bästa att börja knipa redan nu! Nån som köpt knipkulor?
    haha men det e bara när jag nyser eller hostar....:) måste rusa....
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-05 10:44:22 följande:
    Haha, slappmusar kommer vi att bli allihopa. Bästa att börja knipa redan nu! Nån som köpt knipkulor?
    haha du KNIPKULOR?? lär bli STRUTSÄGG!!!

hahahhhaha
  • Bubbis10

Måste rusa , ska på lunchträff....ciao ladies....

• Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-05 11:17:23 följande:
    Haha. Bowlingklot?
    hahaha nu ska vi inte ta i så vi spricker.....{#lang_emotions_wink}
  • Bubbis10

Familjen  mu

gu va bra att det ordnade sig {#lang_emotions_smile} det kommer gå bra ska du se...
    Nu blir jag snart galen på min lilla här hemma...grrrr
    jag har bett henne å hjälpa mig md dammsugningen medans jag diskar, lagar mat å viker tvätt. Hon har aldrig behövt hjälpa till hemma...å det MÄRKS! gu så bortskämmd, jag blir såå sne....går me dammsugan å gör vad?? GRINAR!!!

shit asså, hon e 11 år å dör inte av att hjälpa till lite....på mån ska dom byta alla kontakter i hela läg...dra om elen totalt..suck..fr 07.00-16.00
    PALLA! men jag får min nya spis på tis.....

• Bubbis10

Elektrikerna vill att jag flyttar alla möbler till mitten av golvet i rummen....ÖH -FETGLÖM! 

jag lyfter INGENTING!!!!

Carohl hoppas du får en riktigt myshelg å ser till å bli bortskämmd nu, hehe kommer sakna dig på tråden...
    P&K

• Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-05 11:17:55 följande:
    ha det så skoj! Hörs sen
    Tack så mkt :) det va trevligt....gissa vad jag gjorde efteråt? hihi köpte lite baby kläder...:)
  • Bubbis10
    ssssssss8 skrev 2010-03-06 08:29:08 följande:
    Vad skönt att allt ser bra ut!Jag har så mycket sammandr. och är i vecka 17+0 idag och bara i nedre delen av magen och bara då jag städar eller jobbar(dagis 1-4 år).Mycket lyft dagarna i ända eftersom det är 6 av 11 barn som behöver kläs på eller lyftas upp i matstol.Jag ska på undersökning på måndag kväll så få vad han säger då, hoppas bara att inget har förändrats sen jag var i v 12.Jag har annars haft ledigt denna vecka och allt har varit lungt ända tills jag var och handlade och lyfte matkassarna i bakluckan.Jag borde nog inte anstränga mig.
    Är åxå i v 17 å det e fullt normalt med Sd vid ansträngning....så du kan nog slappna av, dock ska du sluta upp med det du gör när det kommer en å ta det lungt...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10