Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

tetta skrev 2010-07-29 18:58:36 följande:
    7 st!!! Det orkar man ju inte klämma i sig.....Älskar åxo annanas men näää...

Så hade jag imorse. De bara försvann. Men bm sa att det är nog ngt på G för Bebisen är ju cool lugn tills vi skulle lyssna för då vart den nog arg för som den knökade om i magen.
    Hon sa att märker man att den är xtremt lugn så testa med en väckar klocka och lägg den på magen. Då vaknar den garanterat..
    Vaknar???  Jag vill ju ha ut den nu...
    jo du fattar ju, 7 st hela...URK, då lär jag hata ananas efter. 
    hahahha vaknar?! asg....men sa hon åxå att det var lugnet före spurten?
  • Bubbis10
    Belly skrev 2010-07-29 19:12:33 följande:
    Jooodå, de vet vi. Det är en prinsessa i magen minsann..:) Men vi har fixat så mkt kläder redan, så vill inte köpa på en massa mer som kanske inte behövs.. Kompletterar mer när hon är här..:)
    Hehe.. Inte lätt å veta ju..:) Konstiga grejer man kan få i kroppen alltså..
    ok, hihi jo det e klart att har man en massa så e det ju onödjigt att köpa på sig mer än man vet att man kommer använda...
  • Bubbis10
    Belly skrev 2010-07-29 19:12:33 följande:
    Jooodå, de vet vi. Det är en prinsessa i magen minsann..:) Men vi har fixat så mkt kläder redan, så vill inte köpa på en massa mer som kanske inte behövs.. Kompletterar mer när hon är här..:)
    Hehe.. Inte lätt å veta ju..:) Konstiga grejer man kan få i kroppen alltså..
    en liten sessa, hihi va mys...har du/ni bestämt namn?
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-29 19:24:23 följande:
    hej kikar in lite snabbt bara.
    inte mycket som händer här fastän ni skriver och skriver och skriver :P

jag har idag, igen, haft förvärkar... magen blir helt hård som en sammandragning och det värker runt i hela bäckenet, alltså både framifrån och bak i ryggen som mensvärk från helvetet.
    det måste väl ändå vara förvärkar??

helt plötsligt känner jag mig som en nybörjare och funderar på vad allt jag känner EGENTLIGEN betyder...

hm... idag har vi iallafall satt ut babyskyddet i bilen och jag har packat min väska.

imorgon ska vi försöka tvätta resterande av bebiskläderna och sen är vi helt färdiga.
    skööööööönt

hoppas ni andra mår bra och att ni som är nära BF har förvärkar och allt annat smått och gott ;)
    Hej stumpan!
    va kul att du kikar in emellanåt trots att kärleken e här :) jotack, visst e det förvärkar...exakt sådana som jag har. men det kommer å går i ett nu tycker jag, shit va trött jag är med....min lille e tvärlugn nu asså..funderar på om han vilar upp sig inför spurten. haha hoppas ju på det iallafall...min väska e packad å klar med å ida så bäddade jag hans säng, hihi blev så fint :)
    kraam
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-07-29 19:40:11 följande:
    hmm någon som vet vart man köper såndär magbälte som ska hjälpa efter graviditeten?
    nu vette tusan vad du menar?
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-07-29 19:45:32 följande:
    HEJ söta ni!!

Läser tråden och inser vilket snack det är nu om era förvärkar??
    Jag hoppas att någon av er klämmer ut en unge snart=)
    Vill ju hänga med på en front hahahahaaa

Pregga tror du kommer föda snart om jag skall vara ärlig Hoppas på det iaf!!

Nä nu skall det plockas undan lite här

Någon som hört från knyzzel
    heeeey GUMMAN!!!!!

jo det e en del av oss som känner av förvärkar nu, å dessutom så har jag vart lös i magen i 2 dagar nu, haha du minns ju vad jag sa till dig :)  haha jaa jag hoppas ju att det e dags snart asså, nu med värkar som håller i sig i timmar så känns det som om det vore på sin plats, hihiihi

nopp inte ett ljud fr knyzzel...hoppas att allt e bra å att hon bara e djupt förälskad å inte har tid..
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-07-29 19:53:14 följande:
    Hej alla ni underbara!

Blir så avis på er och era sd/förvärkar ni har. Ni är ju verkligne i MÅL nu liksom

Själv sitter jag här med en panikångest,huvudvärk och får som värk i ögonen hmm en lustig kännsla
    Fick även ont under revbenen/högst upp i magen som kramp som gjorde ont

Jag vill fan inte behöva ha det såhär NU Vill fasen ha det bättre.

Hur ofta får ni era sd/förvärkar? Vet ni om ni öppnat er något?
    Men lilla gumman, varför mår du så dåligt? e det ditt as till gubbe nu igen? asså jag blir förbannad på han...mja jag har värkar lite varje dag sen vissa nätter,dagar väldigt mkt å intensivt. Sist jag kollade mig så var jag öppen ca 1 cm, men nu vette tusan....
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-07-29 20:00:44 följande:
    ja får mina sd nu på kvällarna blir jätte hårt i magen,men inget som gör ont!
    nehe nu ska ja städa sen blir det duschen men sen kommer jag in igen;)
    jag får åxå mkt sd på kvällarna, men tror man får det dagtid med men då e man så uppe i annat, jag får ju ont ibland...å denna molande värk...
    Nallepuhmamma skrev 2010-07-29 20:06:58 följande:
    Vilken vecka var du i?
    Pregga skrev 2010-07-29 19:56:42 följande:
    Men lilla gumman, varför mår du så dåligt? e det ditt as till gubbe nu igen? asså jag blir förbannad på han...mja jag har värkar lite varje dag sen vissa nätter,dagar väldigt mkt å intensivt. Sist jag kollade mig så var jag öppen ca 1 cm, men nu vette tusan....
    För en gångs skull är det inte han. Vet inte varför det kommer faktist men vet bara att jag hatar denna panikångesten
    Känner mig så usel då man får det när man är gravid

Åh Pregga då kanske lillemannen vill komma ut snart

ok, men gumman. du vet ju lika väl som jag att det inte är ngt man styr över, efter förra helgen när jag blev inlagd så fick jag ju likadant, nu har det släppt tack å lov. du e verkeligen inte usel på ngt vis för det!

mja haha eller så lurar han mig helt! IGEN, *skratt*

Perssonlund skrev 2010-07-29 20:08:49 följande:
    Nämen gud vad fint!!!! Så mysigt och skönt det ser ut.... Snart dags?

hihi tack så mkt :) mja asså jag är i v 38, men fick dottern i v 38+5 å jag har mått lite skummt ett par dagar å lilleman å sjukt lugn,så jag å bm tror att han kanske vilar upp sig inför slutspurt nu :) men vi får se-han har LURAT sin mamma innan :)

• Bubbis10
    Belly skrev 2010-07-29 20:13:16 följande:
    Nja, inte bestämt...men det finns ett vi har klurat på ett bra tag.. Vet inte än hur det slutar..:)
    hihi ok, ja vi hade ju bestämt namn innan jag ens blev gravid, hahaha
    Perssonlund skrev 2010-07-29 20:18:43 följande:
    Men då är det ju inte lång tid kvar. Även om du kanske får gå över,men det tror jag inte.... Låter inte så iallafall.... Dö snyggt påslakan måste jag säga =).... Det tror jag också. Han måste ju ha energi till dess. Alltid bra att ladda upp energin innan XD....
    näe det ska ju inte vara så lång tid kvar, jag hade inte tänkt att bädda än....men ngt sa åt mig att göra det, instinkt eller oro...vette tusan, men han lurade ju mig förra veckan, haha jag tror inte jag får gå över, asså allt säjer emot det så jag skulle bli mkt,mkt förvånad men visst kan det bli så...
    hihi tack så mkt, ja jag älskar det...har ett marinblått med laban åxå :)
    dom e ju lite dyrare, men jag gillar dom :)
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-29 20:23:20 följande:
    pregga: jo han var så inne i hells kitchen eller vad det nu heter så jag passade på att logga in hihihi
    nu är han nere och hämtar tvätten =) skönt att slippa ;)

vi var nyss ute och gick en liten promenad på ca 30 minuter, och ett himlans tryck kände jag. inte neråt utan eller ja, typ neråt fast bakåt... fick mega ont i svanskotan :S vad var det för nåt? värk eller huvud?
    haha ok, promenix låter mys....undrar om jag vågar mig på det?! låter som om huvudet kan ha sjunkit ner ytterligare lite, eller värk...då kan det ju kännas exakt så..
    jisses, vi som fått barn innan, men det e ju helt annorlunda nu ju, hahaha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10