Vi fortsätter, Bf aug 10
lillabambi: ajdå...det låter inte som någon höjdare =(Hoppas att det inte är det nu då,å att du hittar nån som kan köra er..
lillabambi: ajdå...det låter inte som någon höjdare =(Hoppas att det inte är det nu då,å att du hittar nån som kan köra er..
Stort GRATTIS på din födelsedag Familjen Mu (den varar ju iaf ett par timmar till
)
Måste säga att det va ett MYCKET märkligt beteende av hela din familj
Ibland undrar man verkligen hur vissa personer är funtade...Ni kanske helt enkelt ska fråga vad som är "fel"..Men hur som helst,STORT GRATTIS än en gång!
Pregga: Va skönt att du kollade upp allt trots få symtom
Ibland ska man va riktigt tacksam för sin instinkt...
Hoppas alla har/haft en mysig påsk,själv har jag haft en mysig dag med dottern + svärmor..Vi åkte iväg å shoppade skor tillsammans, å avslutade dagen med en middag hos svärmor å "svärfar"..Har världens bästa svärisar!!!!!!!! 
Pregga: Gumman...Undrar hur han är funtad i huvudet?!?!?! Å hur FAN tror han att du ska vilja ha med honom på UL å förlossning m.m. när han beter sig på detta sättet?! Det är klart att man önskar att ens barn ska få ha båda föräldrarna,men inte till vilket pris som helst (enligt mig)..Jag tror du å lillprinsen å din prinsessa skulle ha ett bättre liv utan honom...F*n vet va han kan ta sig till med...All styrka till dig!!!!!!!!
Jaha ni..Måndag är det idag och på onsdag så ska jag få se min lill* igen...det är då jag ska få träffa en läkare å han ska göra en riskbedömning på den vita fläcken (erogent fokus)...Sen får vi se om det "måste" bli ett fostervattenprov oxå,men det vet jag inte om jag vågar =/ Håller alla mina tummar för att det inte är någon fara med lill*....Men måste erkänna att lite nervös är jag allt,även om jag tror å hoppas att det inte är nåt att oroa sig för...
TACK Pregga!!! Jag ska va där kl 15 på onsdag....
hej tjejer!!!
Idag har jag varit på min "riskbedömning" eftersom det hitta en "vit fläck" (mjuk markör eller ekogent fokus i hjärtat) på UL...Läkaren mätte allt och på de han kunde se så fanns inga tendenser till D´s å risken va att om jag skulle på 255 barn (med exakt lika mått som dne i magen) så skulle jag få 1 med D´s..Så risken känns väldigt liten,så jag har bestämt mig för att bara njuuuta av resten av graviditetn nu!!!!
Det som va ännu mer positivit är att han såg att det va en liten FLICKA i magen
är såååå glad,för att få en prinsessa till...Vi får ju veta helt säkert den 11 maj eftersom vi ska på könsUL då,men jag litar på denna läkaren oxå!!!
TUSEN TACK Pregga för presenten!!!!!! Jag blev alldeles rörd
Det känns faktiskt bra nu..Ju mer jag tänker på det så ju mer osannolikt är det att jag/vi skulle få ett barn med D´s..För "varför" skulle vårt barn födas utan några som helst symptom på det..De har ju oftast stora hjärtfel,inget näsben, kortare lårben m.m. Men vår lilla prinsessa har inga "fel" på det...Så jag ska bara njuuuuta resten av tiden nu 
Go kväll mina damer...det va värst va det diskuterats här inne idag..Såg att ni skrivit om förlossning + bedövningar..
hoppas många av er kan få en sån förlossning som jag hade förra (första) gången
Gick i någon timme hemma med molvärk,satt mig i duschen å det va underbart!! sen fick vi komma in till sjukhuset å då va jag öppen 3 cm, å 2 timmar senare va jag fullt öppen
Bedövningen jag hade va ANDNINGEN (den va A och O för mig), tens apparaten (som jag gillade,för den fick mig att tänka på annat) och varma kuddar..Det va det jag hade..efter 23 min krystvärkar så va prinsessan ute 
Så hoppas verkligen att fler kan få uppleva en förlossning som jag fick..det första jag sa till sambon efter va - detta kan vi lätt göra om =)
Jag står fortfarande för att jag inte tycker att det gör SÅ ont att föda barn..Men visst är jag mycket väl medveten om att det är såååå olika för alla..Men vill visa för första gångs föderskorna att det inte alls behöver va såååå hemskt..
Tror oxå jag skrivit mer om min förlossning i min blogg här på FL...
ett tips! (alla kanske redan vet) Men det bästa man kan ta till järntabletterna är C-vitamin..tex juice då tas järnet upp allra bäst!! Därför man egentligen alltid ska dricka juice även till blodpudding
God söndagsförmiddag
Gör ett nytt försök att skiva lite här efter att ha haft krångel med internet..Har kunnat läsa,men när jag skrivit så har det inte synts =(
Men men,annars är allt toppen här,känner inte sååå jätte mycket av prinsessan..Men hon har sparkat på lite idag,man blir ju såååå glad...
Ska nog börja kika lite på tradera eller blocket efter babygym,vi lånade ett förra gången..Men de ska separera nu så vill inte börja fråga dem om vi får låna igen
Hoppas alla ni andra haft en toppen helg oxå?!?! Idag skiner solen här vilket den INTE gjorde igår,då va det full STORM här...