Inlägg från: puchelina88 |Visa alla inlägg
  • puchelina88

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nehe tjejer nu blir de att vila en stund vart jätte trött!!
    hörs senare

• puchelina88

Hejsan!!
    Nu är jag vaken igen;)
    Hmm funerar på om skulle ta et bad i kväll,tror ni man känner Mini bättre då??

• puchelina88

mmm sitter och äter sura nappar guud så gott!!
    ska snart börja med maten i dag blir det ugnspannakaka med korv!

• puchelina88

Hmm i går kväll låg ja och fundearde lite på om den levde där inne vart ledsen ja hormonerna är ju som dom är!!
    sambon fick prata lite med magen då vart ja på bättre humör!!

• puchelina88

Tjejer vet ni någon affär som säljer bebiströjan i närheten av östergötland??
    vill gärna testa tröjan för vet inte vilken storlek ja ska ha om jag beställer i från nätet;/

• puchelina88
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-03 11:16:36 följande:
    Till min STORA lycka tror (Rätt säker) jag att lill*n rörde sig mycket i magen igår så det kändes Inte starkt men iaf väl kännbart och if inte tarmarna som dansade tango Kanske vågar hoppas nu iaf att det är en levande där inne Jösses vad jag längtar till denna sommaren.Dels att få komma ut med husvagnen,sola/bada/busa med familjen och få ett nytt stjärnskott i familjen Hoppas bara jag får mitt efterlängtade körkort också.
    jo ja längatr till sommaren oxå då vi oxå har husvagn ska bli skönt komma i väg lite med vagnen igen;)får se om man kommer in i vagnen lr om magen är för stor hehe
  • puchelina88
    Pregga skrev 2010-03-03 11:25:24 följande:
    Gumman, hur mkt har du gått upp? vi ligger ju helt lika än så länge i tid...
    jag har gått upp 5 kg!
    brukar ha M annars tror ja beror ju på hur det sitter och vad de är för modell??
  • puchelina88
    Pregga skrev 2010-03-03 11:31:48 följande:
    ok, jo det e klart....jag har me gått upp mellan 5.5,5 haha
    hmm men vad tror du ska man våga beställa på nätet storlek L??
    har din affär någon hemsida??
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10