Vi fortsätter, Bf aug 10
Elin: haha, ja jag undrar när den sover. Men antar att det inte är nån fara.
Elin: haha, ja jag undrar när den sover. Men antar att det inte är nån fara.
Åhhh, man räknar verkligen dagarna.
japp här skiner solen, Blir att ta promenad på lunchen.
Nej vi har aldrig köpt presenter till varandra så jag är urdålig på sånt. Köper aldrig presenter. Vi brukar istället ge varandra lite extra ibland. Massage, fin middag, göra nåt jag vet att han gillar.
På lunchen ska jag gå och köpa knappar till koftan jag stickat åt trollet :)
Peppar peppar, men jag känner ingenting ännu. Har inte ont, bara om jag sitter för länge men det är ingen skillnad på det nu och innan jag blev gravid. Försöker göra lite yoga/stretchövningar varje kväll.
Men usch det låter inte roligt. Och här springer jag runt som en toka och funderar nästan på en joggingtur. Livets plågor fördelar sig inte riktigt jämt alltid.
Ja när man går igenom svåra saker lär man sig uppskatta livet och det man har. Det är konstigt att livet måste plåga oss lite för att vi ska ha vett att uppskatta det. Jag hade min helvetsperiod från tonåren tills för 5 år sedan. Utan den så hade jag aldrig haft vett att uppskatta livet på det sättet jag gör idag.
Haha, då kan vi va djupa ihop. Ju mer man lär sig...som de brukar säga.
Glömde att köpa glass när jag var ute på stan och gjorde tusen ärenden nyss. Hmm undra hur jag ska lösa detta. Får gå ut på eftermiddagsfikat och köpa en :)
Ja speciellt en dag som denna! Vill bara ut. Åsså säge rmaken på skype att han varit ute i landet och börjat gräva. Jag blir så avis!