Inlägg från: den kära leken |Visa alla inlägg
  • den kära leken

Vi fortsätter, Bf aug 10

Elin: haha, ja jag undrar när den sover. Men antar att det inte är nån fara.

• den kära leken

Åhhh, man räknar verkligen dagarna.

Nallepuhmamma skrev 2010-04-07 10:13:57 följande:
    En dag närmare att få se våran lill* i magen Imorgon är det dags och hoppas,hoppas,hoppas allt är bra med den lill* fortfarande och att h*n vill visa vad h*n är för någon parvel
  • den kära leken

japp här skiner solen, Blir att ta promenad på lunchen.

Nallepuhmamma skrev 2010-04-07 10:45:33 följande:
    Japp men skönt att det är imorgon kl 9 man får se plutten igen Har ni också fint väder idag? Har ska bli 15-16 grader och vi har nu 10 + Ska hänga ut tvätten sen och gå en liten härlig runda med bägge ungarna sen
  • den kära leken

Nej vi har aldrig köpt presenter till varandra så jag är urdålig på sånt. Köper aldrig presenter. Vi brukar istället ge varandra lite extra ibland. Massage, fin middag, göra nåt jag vet att han gillar.

Nallepuhmamma skrev 2010-04-07 11:00:19 följande:
    Vad härligt Ska snart iväg och handla inför morgondagen då 2 stora saker sker Dels då att man får se plutten men min man fyller ju år så jag måste få tag i någon bra present. Någon som har något bra förslag? Ska ej va något jätte dyrt eller stort.
  • den kära leken

På lunchen ska jag gå och köpa knappar till koftan jag stickat åt trollet :)

• den kära leken

Peppar peppar, men jag känner ingenting ännu. Har inte ont, bara om jag sitter för länge men det är ingen skillnad på det nu och innan jag blev gravid. Försöker göra lite yoga/stretchövningar varje kväll.

• den kära leken

Men usch det låter inte roligt. Och här springer jag runt som en toka och funderar nästan på en joggingtur. Livets plågor fördelar sig inte riktigt jämt alltid.

SweetLilly skrev 2010-04-07 12:57:46 följande:
    jag kommer bara utanför dörren ca 1gång/veckan, och då med makens hjälp ut i bilen.. så trött på detta nu..
  • den kära leken

Ja när man går igenom svåra saker lär man sig uppskatta livet och det man har. Det är konstigt att livet måste plåga oss lite för att vi ska ha vett att uppskatta det. Jag hade min helvetsperiod från tonåren tills för 5 år sedan. Utan den så hade jag aldrig haft vett att uppskatta livet på det sättet jag gör idag.

SweetLilly skrev 2010-04-07 13:04:11 följande:
    nej man ska vara glad för det man har.. Förr så klagade man för ingeting, men nu iom min sjukdom, och speciellt nu, så har man fått lite andra värderingar..
  • den kära leken

Haha, då kan vi va djupa ihop. Ju mer man lär sig...som de brukar säga.

Glömde att köpa glass när jag var ute på stan och gjorde tusen ärenden nyss. Hmm undra hur jag ska lösa detta. Får gå ut på eftermiddagsfikat och köpa en :)

SweetLilly skrev 2010-04-07 13:11:27 följande:
    Nej det är sjukt att det ska vara så, men det kanske är därför det händer..? Jag tror på att allt som händer har en mening och en orsak att lära oss något. Jag är djup -  I Know
  • den kära leken

Ja speciellt en dag som denna! Vill bara ut. Åsså säge rmaken på skype att han varit ute i landet och börjat gräva. Jag blir så avis!

SweetLilly skrev 2010-04-07 13:16:53 följande:
    åhh ja glass är jag sugen på ofta! Just det där kalla..mmums..
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10