Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Perssonlund skrev 2010-08-11 21:18:58 följande:
    Ska kanske också kolla på det... jag spelar ju in varje avsnitt =) Kan va kul att titta på... Pregga kan man inte se det gratis på kanal 5 hemsida?... Nä vi hörs imorgon
    Inte en aning men jag tror det?!
    Malinski79 skrev 2010-08-11 21:31:10 följande:
    Jag måste bara få säga att de är såååå otaktiska ju..de skriker ju bara, man ska ju ANDAS det va det som hjälpte mig förra gången...det va guld värt att andas sig genom värkarna!!!
    Jaa å så grinar jag i vanlig ordning, känner mig livrädd efter detta programmet ...samtidigt förväntansfull...å rörd..shit va känslor i omlopp..
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-11 21:16:03 följande:
    Vet inte vem du menar..men den ena va 17 år!
    va??? e hon bara 17???
  • Bubbis10
    Familjen Mu skrev 2010-08-11 21:34:46 följande:
    Lättare sagt än gjort.

Skrek nog själv ganska mycket min första förlossning!
    haha jaa asså jag typ...hm, inte skrek..men tryckte ut krystvärkarna genom ljud...absolut, För mig så hjälpte det mkt, haha ngn ngn så vrålade jag nog till med...Min äldre syster fick ju sin andra dotter nu på midsommar som var, vi har ingen kontakt alls men mamma berättade hur hon skrikit som en galning å ropat på gud, å sagt-få ut den ur min kropp osv...men men dom sitter ju inte på utsidan...
  • Bubbis10

jag brukar sluta mig helt när jag har ont, vill inte att ngn snackar med mig osv....MEN skulle jag behöva skrika så kommer jag göra det, haha

• Bubbis10

Aså seriöst, dom visar ju skräck exempel, jag hade ont så in i norden, men jag skrek inte så, å sen alla akuta Ks,...man blir ju stressad....å lipfärdig.

• Bubbis10

Måste säja det att han Ross var helt fantastisk , undrar just hur mitt x kommer bete sig?! hm....

• Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-11 22:05:26 följande:
    Ja jag har en kompis som aldrig fött barn men hon skrev till mig nyss å frågade OM det ä ´r sådär det går till..då vill hon aldrig föda barn..

Nä det va det jag menade, de skriker ju heeela tiden..klart jag förstår att man låter om man har ont (det gjorde jag oxå, men jag skrek inte) Som min sambo uttryckte sig, jag gnydde ut smärtan!!!
    haha ja har man inte fått barn så ska man nog inte titta på det programmat om man vill ha....hahahaaha
    jo men jag gnydde nog med, men ngn gng skrek jag nog till....tror jag...
    vad är TENS?
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-08-11 22:06:24 följande:
    tur jag inte tittar på det där låter inge bra direkt  :/  är tok nervös för min förlossning :S
    hahaha men dom visar ju skräck ex gumman, det kommer gå så bra ska du se{#emotions_dlg.flower}
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-11 22:06:37 följande:
    Hihi, jag han va ju så gullig att hon t o m fick bita han i fingret...det va inte illa!!!
    haha näe med dom krafterna man använder under en fl så visste han nog inte bättre, jag hade ju bitit av hela fingret, hahaha hm....en tanke slog mig just *visslar*Oskyldig
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-11 22:09:52 följande:
    Ja då är detta inte rätt program att titta på just nu...Men som PRegga skrev, de visar många skräckexempel...

Jag känner mer att det blir en bearbetning att titta på det, men det är sååå olika..en del vill ju inte titta alls å andra vill se allt...
    Jo jag tycker åxå det blir en bearbetning, för blir det inte värre än så, ja då går det ju riktigt bra ist :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10