Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Tror jag svarat det flesta nu? har jag missat ngn så e det inte av nonchalans, tack för all pepp å grattis till min nya v :)

NU en fråga-kan man anstränga sig lite med städ å boning utan att det skadar min lille discoprins?
    jag känner att jag måste tvätta,städa å fixa det sista för honom....

KAN DET SKADA HAN?
  • Bubbis10
    LillSkruttet skrev 2010-08-12 18:36:54 följande:
    Hehe Ja, kanske var lite vågat, men kände att jag bara var tvungen att känna efter lite mer ordentligt vad det var eftersom det kändes hårt när jag torkade mig. Är ganska säker att det är huvudet, känner det ju fortfarande en bit upp när jag känner efter, så.... Lovar att uppdatera om BM kan bekräfta eller om det görs någon gynundersökning (min bm har inte gjort någon eller ens nämnt något om det tidigare så vi får väl se).
    ok, ja det var vågat, nojjig som jag är i denna grav så hade jag fått för mig att jag skulle petat till en infektion, eller tryckt på hans huvud eller nåt, hahaha men fy aså, att du vågar...skulle jag aldrig..haha jaa du får ta upp det med din bm, ska bli spännande å höra vad hon säjer :)
  • Bubbis10
    LillSkruttet skrev 2010-08-12 18:44:42 följande:
    Tror nog inte det ska vara någon fara för bebisen om du börjar röja runt där hemma. Däremot kan det nog kännas ganska rejält för dig sen, smärta och trötthet i hela kroppen.....
    Jag gjorde ett ryck idag, handlade tillsammans med dottern (är ett helt företag kan jag lova...), rensade i rabatten, körde tvättmaskinen med en massa barnkläder, dammsög nedervåningen m.m. Känns nu kan jag lova... Litegrann hoppas jag att det ska få bebis att komma ut.....men h*n stannar väl så länge h*n vill antar jag.
    haha japp, känns i ryggen å får lite värkar, men jag kan inte hejda mig...måste städa å bli klar..haha var just i tvättstugan här å slängde in 3 maskiner:)
  • Bubbis10

Här inne var det dött ja??!! åh jag som e såå pratsjuk nu ju, hahaha
    sitter här smått hysterisk, hahaha

• Bubbis10
    Flickor, jag tror vi har en ny tråd bebis :)

perssonlund har skrivit på sin Fb-sååå underbart-skatten kom idag?!
    menar hon bebbe tro? hahahaa
  • Bubbis10
    Mandy86 skrev 2010-08-12 19:52:10 följande:
    Jag har burit upp och ned all tvätt för många trappor och storstädat i badrummet, legat på knä för att städa badkaret, igår dammsugade jag så klart du kan ta i nu också. lika dant som att bära hem tunga matkassar väl
    oj shit...känner mig som en mes , hahahahaaSkäms
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-12 19:59:08 följande:
    Nja...jag tror på skatte pengarna för annars har det banne mig gått undan!!! Pregga, hur dax skrev hon det då??
    haha jo det stämmer nog, hade en väninna i luren som sa att skattepengar kommer idag :)
    å hon skrev det för 7 tim sedan...haha å hon ska ju inte ha förens den 29de tror jag?! kommer strax ska till tvätten igen <3
  • Bubbis10

Nu e jag tillbax. haha tog en sväng till kiosken med för att köpa fanta, ååh vilken tur jag har, dom som äger butiken e kurder å¨jaa, dom gillar mig Oskyldig såå hon skickade med mig ett fat med dolmar hem, som jag ÄLSKAR!!! mums:)

• Bubbis10
    PNC skrev 2010-08-12 20:30:01 följande:
    Hej alla fina! Jisses va ni skriver! Jag hinner ju knappt läsa igenom allt, än mindre skriva något. Men jag är inne och läsar i tråden flera gånger om dagen! Härligt att det äntligen börjar hända grejer, speciellt för alla er som verkligen vill ha NU! Här händer inte så mycket, och kanske lika bra det. Jag känner mig liksom inte riktigt redo. När jag väntade första barnet så var man mer insatt. Vi gick i föräldragrupp, jag hängde mycket på FL, träffade BM mycket oftare å gjorde UL fler gånger, läste mer, var mer redo helt enkelt. Nu hinner/orkar man inte. Är mycket tröttare och har ju dessutom en 3-åring att ta hand om. Känns dock lite bättre nu när jag inte jobbar så mycket längre. Då hinner man göra sig lite redo i till slut och framför allt, hänga här med er. Känns så himla skönt med er som är i samma situation! Tack för sällskapet tjejer! Kvällens uppgift är att packa BB väskan och en väska för Elina om det blir bråttom och hon får åka till mor- eller farföräldrar. Är ni alla klara med det? Jag tillhör oxå en av dem som ff inte märkt av någon slemmis, men det gjorde jag å andra sidan inte sist heller... Hoppas att ni alla har en härlig kväll, utan onödiga värkar utan att om det sätter igång att det gör det ordentligt! Tack för ordet!
    hej tjejen :)

ja här inne går det undan, haha gäller å hänga med i svängarna :) jag gick åxå på föräldrautbildning när jag väntade dottern å det e ändå ja 11 år sedan, nej 12 blir det tom....jag har packat min BB väska men inte till lillan, så det ska göras snarast, då hon ska vara med mormor....mja min mamma ska ju vara med på fl e det tänkt så lillan får vara i sällskapsrummet så får mamma pendla eller så e dom hemma hos henne, får se men bra att ha en väska till henne med, blir det på natten så får dom vara hemma å komma dagen efter.
    ang slemmis, min gick med dottern EFTER att vattnet gått...jag satt på dass då det rann i ett å så hörde jag bara plupp...å ngt som såg ut som en manet fr havet signalde ner i toan, hahaha
  • Bubbis10

PNC-ang att det ska sätta igång, ja jag kände mig inte heller redo förens ganska så nyligen..när jag åkte in första gng så var jag panikslagen å inte redo det minsta, men nu har jag gått in i v 40 så nu känns det dags :)

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10